Emma*den lykkelige venter Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 Hei hei vennen! Hvordan går det med deg? I full gang på jobb, kan jeg tenke meg. Det er vel lange dager på deg nå som du jobber fullt. Jeg er i gang med nytt forsøk, skal på ul på mandag. Håper bare at alt ser bra ut da *krysse krysse*. Det er så godt for hvert hinder som er passert, må jo bare ta en ting av gangen, ellers så blir jeg skrullete. (noe jeg kanskje er fra før..he he) Ja ja, går det til h***** dene gangen også, så har jeg i allefall noe å se fram til i høst. Har masse planer så jeg skal ikke sitte hjemme å sture. Lenge siden jeg har sett noe til deg her inne. Jeg skal ikke skryte at jeg skriver så mye jeg heller, men er innom daglig å og leser mye. Blir så sneversynt og fokusert på denne prosessen når jeg holder på, men det vet du alt om så jeg skal ikke bable mer om det. Uansett så håper jeg at det står bra til med deg? Klemmer fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6333701-krutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutt Skrevet 15. september 2006 #2 Del Skrevet 15. september 2006 Hei på dei. Så rart, jeg tenkte akkurat på deg og hadde tenkt å skrive noen ord for å se om det var liv i deg... Her er det bare bra. Jobber tre lange dager i uka, er helt greit, jeg trives så det er hovedsaken. Skal delta på storøvelsen med Peter Wessel på torsdag, det gruer jeg meg skikkelig til...svette..svette.... Vet ikke helt når vi setter igang igjen, men tar det hele med ro akkurat nå. Det blir en spenningsfull tid i møte igjen nå da, jeg krysser fingre for at det går denne gangen, det hadde vært kjempegøy!!!! Da tar jeg på meg tittelen som "mini-tante" altså..he-he.. Hvordan går det med mannen? trives han? Jeg er innom å kikker litt sånn innimellom, men det er ikke ofte jeg legger fra meg visittkortet. Synes det er greit å følge med litt også. Skulle vi ha tatt en kaffekopp en dag da? Mange klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6333701-krutt/#findComment-6333979 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma*den lykkelige venter Skrevet 15. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. september 2006 herregud så rart at vi kan tenke så likt. Så spennende med øvelsen da. Var med på noe slikt en gang og måtte fire meg ned langs siden på båten. Og jeg som har så høydeskrekk... fytti jeg var pissredd. Han mann min stortrives, men masse å gjøre... Harde greier gitt...he he....glad det ikke er meg! Du er utnevt som tante og håper det er likestilt? Liker å være tante jeg.......men mamma hadde vært bedre*drømme drømme* Kaffe hadde smakt godt en dag det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6333701-krutt/#findComment-6334259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå