Gå til innhold

LILLESTRØMTREFF IGJEN!


Enitsirk79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det den tiden igjen nå:) Får prøve å komme meg med denne gangen da... Håper jeg får det til, så sees vi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra - ja jeg vil være med på treff igjen! :)

 

Magen min har det fint - vokser og tuller litt med matlysten min i blant, men ikke mer enn at jeg klager ikke.

Tok sjansen og fortalte det til nærmeste familie forrige helg, og det er morsomt å se hvordan vordne besteforeldre, tanter og onkler mister haka ned på brystet før de får summet seg, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men de synes det var koselig?

blir vel litt sånn når man ikke vet at man prøver:-)

fint at alt går bra da!

sees på onsdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er med!

 

På BIM treff sidene har Molait som nettopp har født spurt om noen er klare for treff.. men ingen dato er satt.

 

Jeg var på UL i forrige uke pga smerter, og alt er bra inni magen min! Har enda ikke gått opp i vekt, men magen er større så jeg har nok mistet litt muskler ett sted... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei

 

Molait, var den hun som var ver termin på siste treff? Jeg syntes det er bare koselig hvis hun vil være med på onsdag, men kanskje høre med de andre også, så ingen føler at det er kjipt om en liten babiss er med.

 

Så bra at alt er fint med magen, alt bra her også. Magen har blitt større og jeg måtte ut og kjøpe bukse med justering i livet her for noen dager siden. Ikke ordentlig baby-mage, selvfølgelig, kan lett forveksles med mye god mat, hehe :)

Jeg er +1kilo fra jeg testet positivt, men jeg har alltid svingt litt opp og ned, så det er helt innenfor normalen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Molait var ikke på siste treff, da hadde hun akkurat født tror jeg. Vi får se hvem som dukker opp. Den "gamle" gjengen med babyer og veldig høygravide vil kanskje ha et eget treff for alt jeg vet. Orker ikke styre så mye denne gangen, jeg bare kommer. Men har lagt det inn på 2. tri der jeg hører hjemme og nevnt det på BIM treff tråden.

 

Selv om jeg har gått ned en halv kilo siden jeg ble gravid, har jeg begynt å få en kul på magen! Er 14+0 i dag, dvs 3 måneder! :-) De siste par ukene har heldigvis gått fort, og det gjør nok de neste også siden jeg skal så mye i tillegg til jobben. Det er søren meg et halvt år igjen til jeg skal føde! Og enda tre for deg.. Leeenge å vente hvis man ikke fyller tiden, men det er ikke alltid man orker å gjøre noe da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er dere når dere møtes?

Vil også være med med passer ikke denne gangen heller, mannen er borte og mamma skal opereres, derfor ingen barnevakt!!

 

Håper jeg kan være med neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke forrige gang, og ikke i morgen heller. Så X fingrene for at det blir satt opp en ny dato jeg faktisk kan. Hadde vært så hyggelig å treffe flere i samme situasjon :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...