Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 Vi synes dette er et kjempefint navn, og endelig et vi er enig om... Men er redd for at det kommer til å bli veldig populært i tiden som kommer. Har sett inne på ssb, men synes likevel at bare tall sier lite om hvor vanlig det er. Hvis dere forstår hva jeg mener. Noen som kjenner/vet om små jenter som heter Ella? Synes dere det er et fint navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. september 2006 #2 Del Skrevet 16. september 2006 Synes Ella er fint. De siste fem årene har utviklingen til navnet vært 36 - 51 - 83 - 122 - 117 Ser jo ut som et navn som øker i popularitet, men blir nok ingen ny Emma. Selv har jeg aldri møtt noen som heter Ella. Synes dere skal gå for Ella når dere er enige om at det er kjempefint. Det er jo det som er viktigst, ikke hvor populært det er! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #3 Del Skrevet 16. september 2006 Har blitt veldig populært med Ella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 16. september 2006 #4 Del Skrevet 16. september 2006 Kjenner mange som heter elisabeth å bli kalt for ella, det er fortkortelse! ja det er kjempefint med bare ella:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sentralstøvsugeren Skrevet 16. september 2006 #5 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg kjenner ingen som heter Ella, men vurderer å bruke det selv hvis det er en jente som ligger i magen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #6 Del Skrevet 16. september 2006 Kjenner ingen barn som heter det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 16. september 2006 #7 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg kjenner en Ella på tre år, men vet ikke om flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Udon'tKnowMe* Skrevet 16. september 2006 #8 Del Skrevet 16. september 2006 kjenner en ella..kjempefint navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 17. september 2006 #9 Del Skrevet 17. september 2006 Ella er kjempefint! Vet om en som heter det, hun er 6 år Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. september 2006 #10 Del Skrevet 17. september 2006 Vet om 1 som heter det. Synes det er et helt nydelig navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #11 Del Skrevet 17. september 2006 Takk for svar! Det navnet vi valgte på vår førstefødte har også vokst i popularitet, men blir nok aldri noe 10 på topp, og det tror jeg egentlig ikke Ella blir heller. Tusen takk for tilbakemeldinger, det er nok en foreløbig favoritt hos oss ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #12 Del Skrevet 17. september 2006 Ella er et kjempe fint navn, men kjenner desverre ganske mange som heter det.. Kun rundt der vi bor er det tre barn som heter Ella og to av dem er født i år. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #13 Del Skrevet 17. september 2006 ikke min smak, men alle er jo forskjellig. vet om to som heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddhare75 Skrevet 19. september 2006 #14 Del Skrevet 19. september 2006 Vi har jente i magen, og vi har bestemt at hun skal hete Ella. Selv om det har økt i popularitet de siste to årene, skal det litt til at det blir en ny Ida, Nora eller Emma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
partyoffive Skrevet 24. september 2006 #15 Del Skrevet 24. september 2006 har en niese paa 4 aar som heter Ella - men hun er Irsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2006 #16 Del Skrevet 25. september 2006 jeg kjenner en ella som 21 år:) nydelig navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ha baby.. prøvd i 3,5 år Skrevet 25. september 2006 #17 Del Skrevet 25. september 2006 Jeg kjenner en jente som heter Ella... Hun er yvilling med søsteren som heter Anni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ha baby.. prøvd i 3,5 år Skrevet 25. september 2006 #18 Del Skrevet 25. september 2006 mente tvilling... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2006 #19 Del Skrevet 25. september 2006 Kjenner ingen,pent navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #20 Del Skrevet 29. september 2006 Kjenner ingen Ella nå. Kjente ei gammel dame som levde når jeg var liten. Det er et veldig nydelig kort og pent navn! Håper navnet vil leve videre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #21 Del Skrevet 30. september 2006 Kjenner ingen barn som heter det.. Bare ei gammel søt dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2006 #22 Del Skrevet 30. september 2006 Kjenner 3 små med navnet Ella, likt som 4 stk Casper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2006 #23 Del Skrevet 1. oktober 2006 kjenner 2 små ellaer jeg.. Er et fint navn - men forbinder det med ei rampejente jeg da... Vanskelig m navn når han jobber i skolen jeg i bhg - mange navn en forbinder med barn da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå