Gå til innhold

Desember: åhhh, kjeder meg......

Anbefalte innlegg

Gubben er i Trondheim, de skal ha 10 års jubileum etter de var ferdig å studere. Bare ett år igjen til jeg.... Jippi, noe å se frem til:o)

Jeg finner ikke noe interessant på TV, klarer ikke å slappe helt av. (Det hører med at jeg er skikkelig husredd)

I sted var jeg innom de små og fant da ut at sprinkelsenga til Even har falt fra hverandre. Heldigvis er det den siden som står inn mot veggen. Jeg måtte le.

Vi fikk/arvet sprinkelseng fra et vennepar forrige helg. da den vi har er mindre enn standaren og er kjempegammal. Det var ganske beleilig....

Så i morgen skal han få den nye senga opp. :o)

Nei, ha en flott helg jenter

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6332948-desember-%C3%A5hhh-kjeder-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjeder meg jeg også. Mannen min gikk å la seg før ni han! Trøtt! Jaja, får vel bare lalle jeg også da, men høres ut som om Even begynner m konserten sin, så da får jeg kanskje selskap da:-) Uff, er så lei av at han er så mye våken. Var ikke sånn før. Plutselig nå den siste uka at han skal våkne ørten ganger iløpet av kvelden/natta. Jaja, ha en fin kveld.

Sånn var min Even også ei stund, det var da han våknet annenhver time og skulle kun kose puppen for å sove. Drakk ikke noe. Da bestemte jeg meg, nå var det slutt.

Har vært alene nesten hele uka også jeg, gubben har vært på Java messe og i går kom han hjem rød i øya og la seg før klokka 22.00, helt uvanlig.

Ellers har han kommet etter jeg har sovnet denne uka.

Jeg skal ha meg en kveld alene til uka og shoppe litt til meg selv, selv om Even og jeg shoppet litt til han i dag... :o)

Du får ha ei god natt.

Klem

Så kjedelig å kjede seg:-)

Har du ikke noe håndarbeid eller en god bok du kan sette deg med? Eller du finner kanskje ikke roen, siden du er husredd. Ta en tidlig kveld, så setter du opp senga i morgen.

Håper du får en strålende helg, selv om du er alene

Prøvde å strikke litt i sted, men klarte ikke konsentrere meg. Har også en julekalender jeg skulle ha brodert, men klarer ikke sitte stille. Det er værst den første kvelden....

Tidlig kveld finnes ikke når jeg er alene, ører og øyner er vidåpne. Fnis, føler meg skikkelig dum!

Vi skal kose oss det er sikkert, senga kommer nok opp i morgen. Det blir rart for da passer jo sengekanten...

Ha en super helg du også, ser at dere har knallvær hos dere nå. Herlig.

Fikk melding fra svigermor at hun satt i skyggen i dag... Tenkt 15. september, helt utrolig.

Å det er så deilig ute nå. Helt utrolig. Har tatt ned fortelt på campingvogna, sesongen er nok over. Men denne helga skulle vi jo absolutt vært der, i dette været. Men har besøk, og tidlig i uka så det ikke ut som det skulle bli så fint.

Vel, vel, koser oss hjemme vi. Ha en god natt, nå er det loppekassen på meg :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...