Gå til innhold

September: RØDVIN!!!


**Andrea** & Lille Konrad :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vet ikke hvorfor eller om det virker, men det høres mye mer fristende ut enn lakserolje. Men så var det dette med alkohol og barn i magen da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet ikke hvorfor jeg heller, men rødvin skal visst hjelpe, litt rødvin har ingen skade på fosteret, det er bare sundt sier mange, og jordmor hadde ikke anbefalt det hvis det var farlig, det sies at fosteret får samme promille som deg når man drikker med barn i magen, og jeg ville ikke blitt full på LITT rødvin, selv er jeg ikke no glad i rødvin eller annen alkohol, men tror det skal være helt ok å ta ett glass rødvin for å prøve å sette i gang en fødsel =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jordmor sa at før i tiden brukte de ofte å gi rødvin til de som fikk rier for tidlig. Dette fordi det har en riehemmende effekt... Så jeg vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 dager på ovetid, drakk ett glass rødvin igår. Ikke skjedd noe ennå. Så jeg vet ikke helt om det hjelper, kanskje med litt mer mengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det sees i sammenheng med en kraftig biffmiddag og rødvin. Slik at magen og tarmene får jobbet seg. At det er det som kan sette igang rier.

 

Jeg tror ikke man kan sette igang fødselen selv!!

 

12 dg på overtid:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...