Gå til innhold

Jaggu meg en slitsom uke dette her gitt.....

Anbefalte innlegg

Haff, stått opp kvart på fem hver dag hele uka pga kurs på SiA.. I dag har vi hatt glattkjøring på Fetsund sammen med politiet. Jeg er sååå sliten, fra mandag av er det kjøring i Oslos gater med blålys.. Det værste med denna uka er at jeg nesten ikke har fått tid til noe kos, og ikke sett samboern noe større.. På tur hjem fra Apoteket i sta, ringer han meg og sier at faren hans har kommandert han ut på jobbing:( snufs, jeg som håpet og få kvelden sammen med han.. Men neida....

Apropo apoteket.. Måtte inn og kjøpe CB digital.. HAr vært så sinnsykt kvalm den siste uken som har kommet og gått.. Var så dum og testet i sta, men den viste jo selvfølgelig negativ. Og det er jo ikke rart.. Hihi. Har ikke IKM før 30. Dust som jeg er..

Fortsetter under...

Hei Trine :-)

Høres slitsomt ut ja!!! Har det gått bra med kjøringen?

Det var nok i det tidligste laget å teste...Men man må jo øve seg, ikke sant?? Hehe :-)

Jeg har hatt en sånn digital liggende i flere pp'r nå. Du skjønner den skal man vel helst ikke teste med før ikm? Så jeg er altfor nysgjerrig til å vente. Så hver gang (bare en pp jeg ikke har testet) så går jeg på apoteket for å kjøpe en vanlig cb....Får se om jeg venter til ikm denne gangen, så får jeg også prøvd denne digitale...

Hei og hopp..

Går bra med kjøringen. Parkerte iallefall mannfolka jeg kjørte sammen med i dag.. De er for ivrige på rattet og har for mange bevegelser.. Jeg var ikke innom en eneste kjegle. På mandag er det som sagt ut på veien, det gruer jeg meg litt til. Men gleder meg mest til og se hvordan trafikkbildet endres når blålys og sirener begynner og fungere..

Ja... Jeg vet det er alt for tidlig, men siden jeg har slitt litt med ikke noen typiske EL tegn og MASSE kvalme sa en kompis som er lege at jeg kunne teste. Hadde MEGET sparsom mens sist også. MEEEEN, det blir nok flere pp tenker jeg.. HAr ikke akkurat følelsen av at noe har klaffet denne måneden. Men men.. Ser det positive, og det er at jeg får stille opp i høstens siste distanseritt før de tar kvelden.. ;)

Hvordan har du det i dag da? Kommet deg gjennom en natt i lykkerus?

Jeg har det strålende i dag også :-))))

Er så lettet og glad! Men håper jo at vi fikk det til denne gangen....skal til legen til uka for å ta blodprøve for å se om jeg har hatt el. Er litt usikker denne gangen, men tror det var på onsdags kveld. Så var vi jo sammen på torsdag, så jeg håååååper! Men går ikke rundt og tror jeg er gravid. Eller blir det for den sakens skyld....

Men jeg har mange andre muligheter. Har bare 2 kurer igjen med pergo på resepten, lurer på hva som skjer hvis jeg ikke blir gravid innen da. da har jeg hatt 4 doble kurer....

Så flott da.. Jeg savner samboern min så mye at det gjør vondt.. :(

Håpr at det klaffet denne måneden for deg :D Har forresten ingen erfaring med Pergo siden dette er min første, men det er ganske mange som bruker/har brukt det her inne har jeg følelsen av.. Håper at det hjelper deg skikkelig hvis det ikke klaffer nå.

Gjesp, nei.. Huff. Jeg får vel hoppe til sengs veit jeg ;) Håpe at gutten min snart kommer hjem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...