TM2006 Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Skal snart male barnerommet. Har noen forslag til en fin farge? Noe lyst og nøytralt tenkte vi.....
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Lyse grønt. Det syns jeg er så fint. Vi har lysegrønne vegger og en vegg med lys tapet og grønt mønster. Passer både til gutt og jente.
DiddiDaddi Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Vi har valgt en farge som heter "Sjel". Har sett den på veggen hos andre, fin lys og nøytral. Men alt er jo smak og behag )
stomperud Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 jeg vil ha litt beige vegger med hvite kanter og karmer... skal sy div baby-ting i sånn farge også.. syns det er så fredelig og fint! men hver sin smak! Finn noe DERE liker!!
selfangerkjerringa Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 Vi har lys beige på veggene, hvitmalt tregulv, trehvite lister og trehvitt skråtak (som har sånn hvit-lakk på som jeg ikke husker hva heter). Farge får vi inn blant annet ved fargerike malerier som jeg lager selv, og gardiner jeg skal sy selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå