Gå til innhold

September: Er det noen andre der ute???

Anbefalte innlegg

jada,jada!! Så sitter vi har, 3 dager på overtid. Vært på A-hus idag pga stoffskiftet. Det har svingt litt i dette svangerskapet. Alt var bra med lille ulrik. Bra m forstervann og tilstrømning til morkaka. Så det er godt å tenke på.

Har andre prøvd akupunktur før eller etter termin her??

Jeg hadde min første time på torsdag. Håper bare at kroppen reagerer på det, og skjønner at nå må vi sette igang.. Gikk oxo en lang tur og lurte gubben isenga. Ingen antydning foreløpig, men gir ikke opp.

Fått overtidstime 26.09. da skjer det iallefall, men vil så gjerne at det skal starte av seg selv. Ble satt igang med første, og det ble en lang fødsel. Nei jenter, som går overtid. det er uutholdelig, man blir sur og gretten, men vi får vel bare holde ut. Lykke til!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6332219-september-er-det-noen-andre-der-ute/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det fler! Går ikke på overtid, men har term om to dager. Har også vært inne på A-hus i dag da jeg hadde rier natt til i dag, men de stoppet selvfølgelig igjen.

Trodde også at slim proppen hadde gått, men det ser ut som den går nå. Egentlig deilig det for da ser man litt fremgang. Nr 1 kom på termin så det er lov å håpe at jeg skal slippe å gå over.

er også her, kjeder meg. gidder ikke gjøre stort. orker ikke. vondt i bena + masse andre småplager....Er ikke på overtid, men skulle tro jeg var to uker over så lei som jeg er akkurat nå. Det må være helt uutholdelig å gå over terminen.

Vurderer å prøve modningsakupunktur hvis ikke det skjer noe i løpet av helgen. Det kan vel ikke skade på noen måte, dessuten skal det visstnok være en fordel å ha prøvd akupunktur før fødsel dersom man ønsker dette som smertelindring. Sykehuset i Fredrikstad har gjort en undersøkelse og har klart å bevise smertestillende effekt av akupunktur. Dette har jo ingen bivirkninger i motsetning til epidural og lystgass. Men så begynner jeg å lure: ER DET MULIG Å SETTE DISSE NÅLENE FEIL SLIK AT DE KAN GI SKADEE PÅ NOEN MÅTE?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...