Heidivilhababy Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Har prøvd i ca 8 mnd nå har hatt uregilmessig mens iv de sist 4 måndene.Og litt celleforandringer men som ikke var så farlige.Legen finner ingen feil heller.Lurte på om jeg skulle bestille en time for å skjekke om jeg er fruktbar.Dette begyner å gå meg på nervene!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 tror ikke du har grunn til å bli stressa enda. 8mnd er ikke så mye.er vanlig å prøve 1 år. tror ikke du får noe utredning før det... lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Tror man kan betale seg til utredning før 1 år på volvat. Bare sånn til info, om du ikke får det via fastlegen.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 ja,det er mulig.men det koster sikkert ganske mye?! men jeg ville ikke anbefalt å begynne så tidlig.det er ganske mye å gå igjennom.
Surk Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 heia 8 mnd er ikkje lenge, vi har pøvd i snart 1,5 år uten å bli gravid, snart 2 år siden eg slutta på pillene!!! skal gjøøre et siste forsøk no, dersom det ikkje går, skal eg til undersøkelser,for å finne ut om noke er gale..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå