snopy Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 sniker meg litt inn her jeg... hva kan dette her bety? har nå drive å testa med el-tester... men d rare er at alle de 7 jeg har tatt har vist to streker... dei har ikke vert like sterk i fargen som kontrollstreken da men.... andre som har opplevt dette? og hva kan det eventuelt bety? blir jo litt forvirra kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 15. september 2006 #2 Del Skrevet 15. september 2006 el testene er vel ikke positive uten de er like sterke eller sterkere enn kontrollstreken. Har hørt at noen har en del av dette el-hormonet til en hver tid, altså derfor får du utslag på alle testene, men du har ikke el før den er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken... Alternativt så kan du jo være gravid da... det gir og utslag på el tester;) prøv en gravid test for å være sikker;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #3 Del Skrevet 16. september 2006 Hvis du bruker billig-tester er disse IKKE til å stole på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå