Gå til innhold

hjeeelp jeg er så søtsugen......

Anbefalte innlegg

og jeg går jo på grethe roede!! hva skal jeg gjøre? har liksom snart brukt opp alle mine kalorier... har gått kjempebra alle andre dager... men ikke ikveld... er syk..... sitter hjemme alene å kjeder meg, men orker jo ikke å gjøre noe.... og sambo er på fest!!! og jeg har micropopcorn i skapet... dumme meg!!! noen som har noen gode tips på hva jeg kan gjøre for å bli kvitt suget?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6331860-hjeeelp-jeg-er-s%C3%A5-s%C3%B8tsugen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, kjenner meg igjen i det!! Er veldig søtsugen i perioder. Har du lov til å spise litt rosiner? Det er hvertfall bedre enn å gå til attakk på en svær sjokolade, og det tar søtsuget.

Jeg har brukt kromtabletter i ekstreme perioder, og mener det har hjulpet.

Kjipt å ligge syk alene på en fredagskveld da!

God bedring og gudd løkk!!

ja jeg tror jeg skal kjøpe sånne krom tabletter faktisk... det går fint når sambo er hjemme om kveldene... men når jeg sitter alene i sofaen, da er det nesten umulig!!! har spist fruktsalat... men det hjelper ikke!! har fortsatt lyst på ALT!!

har du prøvd stangselleri? det hjelper veldig på søtsuget og så blir man mer avslappet og sover bedre....

Lykke til!

(Jeg sliter med det samme, men fallt akkurat for fristelsen og dyttet innpå med brownies....hehe..)

hehe! ja det er ikke lett... går nå frem og tilbake mellom stua og kjøkkenet.... ser i alle skap... går tilbake igjenn..... så det klart... fortsetter jeg sånn, uten å få bestemt meg for om jeg skal putte noe i munnen eller ikke, så får jeg jo trim og går ned i vekt! hehe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...