Gå til innhold

Tar sjansen på å spørre dere...

Anbefalte innlegg

Velger nå å være anonym. Dette er veldig intimt. Men dette er noe som plager meg. Hver gang jeg skal ha sex, så må jeg dusje først. Jeg er veldig renslig av meg, men det jeg er så redd for, er at det lukter vondt der nede...Er det andre som tenker sånn? Eller er det bare meg som er helt rar. Foreksempel om det har gått noen timer siden jeg dusja også skal vi kose oss, da må jeg dusje først.

Vær gjerne anonyme dere også, men trenger nnoen svar. Føler jeg er unarmal.

Fortsetter under...

Du er absolutt ikke unormal, jeg har det også sånn! klarer liksom ikke helt å være med på spontan sex, bare må en tur i dusjen/vaske meg først. Jeg har tidligere vært veldig plaget med en del utflod og spotting i ny og ne mens jeg brukte p-piller, og selv om jeg er blitt kvitt det nå så må jeg fortsatt vaske meg før sex.

Så det blir ofte litt teit når samboern prøver å dra meg inn på soverommet, og jeg stritter i mot og sier; vent 5 min a..... hehe... Men så er jeg litt generelt slik planlegger-dame da....

Takk. Godt å høre at det ikke er bare meg som er redd for det da.

Og jeg klarer ikke å slappe av når han skal bruke tunga der nede. Selv når jeg har dusja. Vet jeg ikke lukter, men bare føler det slik. Dette er så frustrerende.

Annonse

Du er høyst normal vil jeg tro!

Vi springer begge på badet før, og etterpå så for oss er det en naturlig del av det hele. Vi vil begge være rene og velluktende for hverandre...

Spontan sex funker ikke fordi vi alltid har hatt barn i huset. Så vi planlegger når det skal skje, men det blir så bra så likevel...:-)

Tror det er helt normal hygiene. Men det finnes jo de som sjelden vasker hendene sine også, og det finnes de som gjør det. Folk er forskjellige.

Jeg er bare så glad at jeg fant en som tenkte likt som meg på det området:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...