pinglo Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Ikke meningen å klage på go været,men det tar livet av meg. Har ikke hatt noen "plager" i det hele tatt,er 17 uker på vei..men denne varmen setter meg helt ut av spill. Har ikke orket å gjøre en ting i dag,bare sotte på ræven å sett i veggen.
mona_k og lille brage;) Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 hehe kjener meg igjen der ja.. ikke ofte jeg gleder meg til vinteren..men det gjør jeg nå=)
Cbabe med lille mannen Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Helt enig... Vil ha høststormer og sludd......
Gjest Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Huff nei, i dag er det kaldt. Blåser og bare 20 grader i skyggen midt på dagen. Brrrrrrr, heldigvis skinner sola. Ikke skjønner jeg hvordan vi skal holde ut når vi flytter til Norge igjen:-) Her har vi verdens beste klima! Hilsen fra California
Smiley :-) Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Hei, sku nu bære førtæll at her i Tromsø mått e skrap av biln i mårrest..E kuin godt ha tænkt me tell nån få varmegrader tell her i kalde nord :-)
Gjest Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Kjenner meg GODT igjen der. Har sliti hele sommer...............*sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå