Betty er fødeklar! Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Mener jeg leste et sted at du hadde brukt synfase p-piller,er det riktig? Hvor lenge brukte du de? Har selv brukt de i 9år..¨å nettopp slutta,så regner med at denne prøvinga vil ta sin tid.
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 hei hei...jeg skvetter alltid når jeg ser nicket mitt i overskrifter hi hi oj du husker godt for det er leeenge siden jeg skrev tror jeg..;)men samma det, det stemmer. synfase i 11 år!! men om det har blitt litt sykluss hos meg behøver ikke bety at det blir det hos deg!! med venninna mi gikk det 2 pp etter 9 år med p-piller...så dette er helt individuelt..alt kan skje har jeg funnet ut.. her er det ingen fasit på noe som helst lykke til og krysser fingrene xxxxxx
Betty er fødeklar! Skrevet 15. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2006 Takk for svar,søkte på synfase da jeg fant innlegget.Ja det blir spennende å se hvor lang tid dette kan ta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå