Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 er at alle sier "de gamle"her....jeg har vært her i 2år snart,men er liksom ikke med i gjengen......*sutre sutre* ikke det at det gjør meg så mye(bortsett fra i dag....siden jeg er så neg) egentlig har hold meg litt tilbake også da........ (er nok litt følsom i dag jeg) men synes det er fint å være her (når ingen krangler) føler meg mere "hjemme"her enn på de andre sidene....
Sunniva78 har to små Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Hmm, du skal vite at jeg tenker aldri på hvem som har vært her lenge/lengst. Er glad for alle tilbakemeldinger jeg får jeg, og det er fint å kunne hjelpe andre "nye" med ting de lurer på. Føler meg hjemme her jeg og, har vært her en god stund jeg også nå... Det er så godt å ha denne siden!!!
Mia_I Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Jeg har bare vært her en liten stund, og har jo inntrykk at at det er noen som har vært her i mange år. Da erd et klart at man blir bedre "kjent" med hverandre enn med nykommere som kanskje bare er innom for et forsøk, og så forsvinner ut igjen. Men det er jo det som er så bra - at det er noen veteraner, og noen litt ferskere - så kan man få innspill fra andre som har vært i samme situasjon. Vi som har vært her kort tid får istedet lage oss en egen "varme", kanskje :-)
Mazza** Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 hehe ja det syns jeg vi skal gjøre.... Er helt ny jeg å....sukk klem
*Lenn* :-)) Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Hei lille venn ) Klart du er med i gjengen! Når f.eks jeg omtaler de "gamle", så tenker jeg bare på de jeg husker igjen. Jeg "kom" til BIM i 2003 og har vært på litt forskjellige sider - først på Bli gravid - så Ufrivillige aborter - så Bli gravid igjen, så Slitere og så her... Skikkelig turnè....*Hm* Håper vi snart slipper å være her lenger, eller hur? Bli gravide med store mager og masse lykke ) Men det er utrolig fint å være her altså, mye mye støtte og oppmuntring (så lenge ikke noen er i kranglehjørnet ;o))
finetine Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Velkommen hit:o)!! Jeg har heller ikke vært her så lenge, men syns det er en flott side med mange gode råd fra de "gamle traverne". Føles litt ekstra trygt med råd fra de...........Koselig å bli kjent med nye også, vi er jo i samme båt hele gjengen og forstår hverandre lettere enn familie og venner har mulighet til. Håper du har en litt lysere dag idag:o). Hvor i prosessen er du? Jeg skal ha mitt 1 fryseforsøk( måtte avbryte i mai og august) neste uke. Går på progynova og estradot plaster, og er ganske hormonell og sliten. I går grein jeg av alt så har tatt noen dager hjemme fra jobben. Kjøpte inn utstyr til scrap-booking idag og har sittet med det i flere timer, det hjalp faktisk litt:o)........... Klem
Gjest Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Er ikke du med i gjengen?? Ikke jeg heller!! (hvilken gjeng forresten??) Vi får danne en egen gjeng!!tihi;O) Jeg har ikke vært på ass befr så lenge, men jeg har derimot vært på slitere lenge.. sammen med deg og flere her inne.. Får vel bare slenge oss rundt og jabbe i vei, som de andre gjør..
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 18. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 18. september 2006 he-he-he...... ja,ja....min syte dag! MEN i dag er jeg glad og fornøyd assa jeg er i gang med nytt forsøk vi har insiminering vi.... ble gravid på 1ste forsøk sist,men jeg mistet :-) Godt jeg har dere altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå