Gå til innhold

jeg er ukas hypokonder...

Anbefalte innlegg

dro på føden klokken 22.30 om kvelden i går fordi jeg ville sjekke urinen for protein..

har vært dårlig i tre uker med uggen kropp, hodepine, lyssky - og i går ble plutselig hendene mine så store som de aldri har vært før - kunne ikke holde i noe omtrent. Så jeg ringte og de sa jeg kunne komme innom. Men da jeg kom dit var det veldig tydelig at de syntes det var litt unødvendig..og da følte jo jeg meg kjempeteit. jeg ringte jo på forhånd, de kunne jo sagt de syntes det var unødvendig å sjekke urinen på tlf om det var det de mente..sa også pr tlf at jeg kunne dra på legevakta i stedet om det var bedre...

syntes det var ubehagelig, men fikk sove godt da siden de heldigvis ikke fant noen tegn på at det var forgiftning eller noe..så da kan de ha det så godt.. :(:P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6331495-jeg-er-ukas-hypokonder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke du skal føle på det i det hele tatt. Du ringte med dem først, de ba deg komme. Bedre å få sjekket, enn å ta noen unødvendige sjanser. De sikkert vant til maange "bomturer" og en skal jo egentlig bare være glad for det. Heller en bomtur, enn at det faktisk feiler en noe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...