*Lucia* Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Håper dere får en fin konfirmasjon og at du ikke har sliti deg heelt ut!!! :-) Ble gitar kaka fin? Stor klem til deg! -og gratulerer med konfirmasjon og stor gutt!
Snupidupi Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Ja lykke tel Popkind! Snart e det over Å da kan du slapp av og ta det med ro
Smiley og Camilla Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Lykke til popkind. Go klem fra meg )
Gjest Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Lykke til med konfirmasjon !! Og gratulerer med konfirmanten !
popkind Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 Tusen takk skal dere ha, go`jenter!!! kaka ble bra - skal se om jeg får lagt inn et bilde senere?! Nå er det bare å fyke avgårde å dekke bordet... Har laget skikkelig fine blomsteroppsatser i høstpreg sammen med snille søstern min!! Vi skal ha selve festen idag, så bærer det avgårde til kirken i morgen (mangel på lokaler).... Så i morgen kveld puster jeg lettet ut... Nå gleder jeg meg egentlig bare nå, bortsett fra talen, da..... gru, gru.... klarer jo ikke lese gjennom uten å grine noe så sinnsykt., men, men det skal vel gå! De fleste der kjenner meg jo godt.... Hei og hopp så lenge!! KLEM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå