Gå til innhold

Dere som har bestilt far Tyskland, TFK????

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI

Lurer så veldig på om dere har fått vognene deres? Vurdere og bestille søsken vogn selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg fikk min TFK Twinner Twist litt over en uke etter bestilling. Fortolling og postgang i Norge tok da 4 dager da de venter på at mva er betalt før de sender ut vognen. Fikk vogna helskinnet hjem på døra og har vært VELDIG fornøyd med den!!! Jeg bestilte fra www.babyonlineshop.de, men har også hørt at bestillinger fra Nederland går like kjapt og billig:-))

Skrevet

hei du

ja det var akkurat deg jeg ønsket å høre fra. Tror nesten helt sikkert jeg kommer til å bestille fra samme plass som deg. Mitt behov er søsken vogn med en soft-bag. Tror du at du kunne " ramse " opp hva du har kjøpt, og hva summen ble totalt med mva og frakt i norske kroner. ( mannen min er ikke helt med ennå, må vite alt ) Og måtte du hente vogna hos tollvesnet og betale noe da? eller betalte du alt til levarandør?

takk for svar

Skrevet

Jeg kjøpte som nevnt en TFk Twinner Twist med tilbehør som softbag, regntrekk og pumpe. Det følger med myggnetting på vognen...

Jeg betalte totalt inkl tollgebyr (200,-), mva og frakt ca NOK 6200. Kursen jeg fikk på euro var da 8,03 mener jeg å huske. Dere må selv regne ut hva vogna + tilbehør + frakt blir i euro og så regne om til NOK ved å bruke en kurs dere mener er reell på dette tidspunktet. Tollgebyret på 200,- og 25% mva på euro-beløpet kommer så i tillegg...

Tollgebyr og mva ble betalt til de som utførte fortollingen i Norge (et transportselskap) og vogn + utstyr + frakt ble betalt til leverandør.

Vi fikk først en regning på tollgebyr + mva i posten som måtte betales før vogna kom hjem på døra til oss med Posten. Selve betalingen av vogna gjorde vi med kredittkort.

Kanskje litt rotete forklart, men håper dere fikk med dere det meste. Bare spør om dere lurer på mer...

Skrevet

Jeg har sort softbag med tykk madrass som kun er brukt i 5 mnd til TFK vogna. Helt som ny!!Halvpris 600kr. så hvis du er intr. og skal ha vogn så kan du jo ta kontakt ;)

Skrevet

takk for lang svar.

Tror nok det blir sånn vogn på meg.

Og til deg med softbag. Hvor bor du?( tenker på frakt) Må sjekke hva en ny koster fra Tyskland og regne på det :)

Skrevet

Jeg kjøpte min TFK vogn fra babyjungle.nl (Nederland), og var veldig fornøyd med pris og rask levering.

Skrevet

hvor mye betaler dere for denne vogna totalt da? den twist jeg tenker på....uten ekstrautstyr

Skrevet

Til søskenforsøk!

Jeg bor i vestfold. Koster ikke mye i frakt, fikk sendt barnevogn for 331kr fra stavanger..... Toppen 100kr tenker jeg.og da kan du få den for 500kr.

Si i fra du hvis du vil ha den etterhvert, har 2 stk så det er ingen fare ;)

mail:[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...