Gå til innhold

noen som vet om en fin sengekant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker meg egentlig en av babydan..men den koster 550kr..og det er mye er det ikke??

synes ikke de på ikea erspesielt fine, litt kjipe..

noen som vet om noen?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror vi må ¤dytte¤ på innlegget senere..virker ikke som noen her inne akkurat nå vet om noen .. ;)

Skrevet

Dette svarte de på desemberklubben...:

Jeg kjøpte på Ikea til junior for 5 år siden, og den passa ikke senga engang.

Sist jeg var på Babyshop hadde de en hel haug i en seng til 50%. Er en stund siden, men er kanskje verdt å ta en tur rundt å kikke. Er ofte sånne ting på salg noen steder.

Forresten fryktelig dyre i utgangspunktet syns jeg .

Nala123

og

jeg kjøpte en på barneverden. Helt ensfarget lys... Sengekanten var ikke dyr... 399 kr... og den passer jo til alle sengetøyene når den er så nøytral... man får også sengehimmel og sengetøy med bamse i samme serien...

mamma mia-79

hmmm

Skrevet

jeg har egentlig ikke noe her inne å gjøre ennå... men måtte innom å sniktitte, så jeg har noe å glede meg til, når det virker som klokken har stoppet....:)

Sengekant....!!! De har en veldig fin på Barneverden. Helt ensfarget lys eller hvit. Du får kjøpt sengehimmel, og sengetøy med bamser i samme serie... Den koster 399 kr.

Jeg kjøpte den lyse, kjekt at den passer til alle sengetøyene jeg har kjøpt :)

Skrevet

takk for tips mammamia, skal gå og titte der..men hadde egentlig lyst på en med litt farger..babydan'en koster bare 150mer enn den du kjøpte da..så..hmm..ikke lett alltid å velge mellom pris og "utseende"..hehe

Skrevet

Ikke sant, man lukker øynene for prisen og tar den man liker best... :)

Alt for barna :D

Skrevet

Jeg kjøpte en kjempe søt sengekant på Hansen & Dysvik.

De hadde mange forskjellige å velge i (forskjellige farger og høyder), og tror det var halv pris på sengekant der også nå. Betalte bare litt over 100-lappen

Skrevet

Jess prinsesse1!

Da skal jeg dra bekkenet mitt dit (hørtes litt ekkelt ut ;) og sjekke ut sengekantene! digger bim, får alltid bra tips!!

Skrevet

Synes de er helt geniale de hvite de har på Ikea. Husker ikke nøyaktig, men under 200kr

Skrevet

De har noen kjempefine noen på laredoute.no/, fra kr 289, så kan du få samme i pose og sengetøy, ikke så aller verst pris. Har selv funnet en fra babydan som jeg har kjempe lyst på, men er enig med deg i at det er alt for mye penger.

Skrevet

http://www.laredoute.no/ er hele adressen. Jeg har bestilt nattpoesr og overall derfra. veldig mye fint, og kjempefin sengekant også, men litt for dyr i grindseng-størrelsen syns jeg.

På Sparkjøp så jeg en veldig fin hvit sengekant i dag til ca 350,- synd, for jeg hadde akkurat kjøpt på IKEA- var ikke så veldig fornøyd med den egentlig...

Skrevet

Takk for tips! Søte de på laredoute ja! På sparkjøps nettside hadde de en kant, en med bamser..var det den du hadde sett på?

Skrevet

Den jeg så på Sparkjøp var hvit, med litt struktur i satin. De hadde samme sort i sengetøy også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...