Gå til innhold

i morgen tror jeg jeg skal...


snartmammapåny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så kos

Tør ikke kjøpe mamma klær ennå, jobber i barnehage, så ganske mange som kan leggemerke til det, å pluttselig vet alle det. Tar ikke den sjangsen.

Møter altid på noen foreldre/ansatte fra gamle jobben eller fra nå værende jobben når jeg er å shopper. Er innom på besøk på gamle jobben en del, å har lyst til å fortelle det selv når den tid kommer ;)

 

ahh gleder meg sånn til det begynner å synes.

Har lyst til å si det til hele verden, men får vel vente 4 (snart 3) uker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for min del så kan folk bare finne utav det nå;) er jo i uke 12 så da er det liksom ikke så hemmelig lenger;) Tenkte det var smart å ha liggende en jobb mamma bukse til den dagen mine vanlige bukser plutselig ikke passet lenger;) blir for dumt å komme i joggebukse på jobb;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe bruker stort sett bare jobbebukser på jobb jeg, mest praktisk =)

 

Av og til kunne jeg tenke meg en jobb hvor jeg kunne gå med finere klær, oppsatt hår og slikt.

 

Gidder liksom ikke sminke meg for å gå på jobb i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i mammabukse, og det er herlig! :D

Har allerede fortalt det på jobben, og det var egentlig bra for alle der har vært så bekymret for meg og lurt på hva det var...har visst gjespet litt mye og spist litt lite. He he.

Deilig å få sagt det! Og alle er så glad for at vi skal ha nummer to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker hver eneste dag, at i DAG, etter jobb skal jeg gå opp på H&M og kjøpe en trøye, eller et par babysokker, eller hva som helst som har med baby å gjøre, bare for følelsen av å gjøre det. Men jeg er jo filler'n så dønn sliten klokka fem at det eneste jeg vil er å gå hjem å legge meg!! :) Kommer til å kjøpe alt i uke 37 jeg, kjenner jeg meg selv rett!! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg igjenn der... men i morgen har jeg fra fra jobben, første dag på over 14 dager, så nå bare MÅ jeg ut å finne noe, for å ha startet liksom;) vet ikke når jeg får tid neste gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...