Gå til innhold

hører jeg kanskje til her nå da???

Anbefalte innlegg

jeg har prøvd i 9 pp, men det er ikke det som er hovedproblemet mitt. jeg har klart å bli gravid iløpet av denne tiden, tre ganger, men jeg mister hele tiden :-( har min 3dje spontanabort nå. mistet i uke 4, uke 5 og i uke 7. er så utrolig trist nå.

mistet i uke 5 først. Da visste jeg ikke at jeg var gravid. jeg tok en grav. test siden blødningen var så rar som slo ut positivt. dag etter dag ble testene mer og mer negative

mistet så i uke 7, ca et halvt år etter. visste ikke at jeg var gravid da heller, for jeg fikk jo "mensen" Men blødde så kraftig at jeg dro til gynekolog. han så et lite embryo på 7 uker :-( dødt så klart... ingen hjerteaktivitet. ble tatt opp til vurdering på utskrapning, men kroppen ordnet opp.

mister også nå, i uke 4. på ikm dagen fant jeg ut at jeg var gravid. testet positivt på 3 tester!! dagen etterpå spottet jeg, og visste håpet var iferd med å synke. blør enda, kraftigere nå, men foreløbig den roligste aborten.

er skikkelig lei av å miste. har mistet s¨å mange ganger nå at det nesten ikke gjør vondt... eller... nå lyver jeg... det gjør JÆVELIG vondt

:-(

Hva er galt med meg??? noen tips om noe tilskudd eller noe jeg kan ta for å forbedre muligheten? når kan jeg eventuelt på utredning? har jo mistet 3 ganger (dog bare 1-2 dokumentert) og prøvd i 9 mnd

håper jeg finner noen skuldre å lene meg til her.... om jeg da hører hjemme her.... håper å komme i kontakt med noen i lignende situasjon. er 22, og har en liten gutt fra før.

Fortsetter under...

Kjære deg! Selvfølgelig er du velkommen her. Selvom du ikke har prøvd i minst et år har du jo mistet tre ganger og hvis det ikke kvalifiserer til å være her så vet ikke jeg...

Jeg har ikke mistet selv så jeg kan bare tenke meg til hvor vondt det må være. Vi får det bare rett og slett ikke til og er uforklarige barnløse. Skal etterhvert nå inn til prøverør.

Det er vanskelig å si hva som gjør at du mister for det kan det være flere grunner til. Hvis du har økonomi til det ville jeg tatt kontakt med privat gyn. Da slipper du uforståelige fastleger som veldig mange her inne har opplevd. Jeg tror nok at du bør ta en del blodprøver på forskjellige tidspunkt i syklusen for det kan være så enkelt at du produserer for lite progesteron og hvis du får tilskudd av dette neste gang blir gravid vil det gå bra. Er det samme man som du ønsker barn med nå som du har din lille gutt med ?

Hvis ikke bør han ta en sædprøve. For det kan også være komponenter der som lager problemer.

Uansett: her må du bare bruke oss. Om det er til spørsmål, tømme deg for frustrasjoner, vonde tanker eller om det skulle dukke opp en gladmelding.

Vi er her vi :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...