1000 tanker Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Heisan alle sammen. Nå er det mange måneder siden jeg var inne på BIM, men jeg trengte en pause. Syntes det ble mye fokusering på det å bli gravid. Nå har vi prøvd i et år og synes det begynner å bli mer strev enn moro. Vi har visst blitt "slitere"... Jeg har vært på utredning allerede da jeg er 34 år og aldri har vært gravid før, selv om jeg sluttet med prevensjon for mange år siden. Har fått vite at FSH er for høy og de andre hormonverdiene ikke var helt bra. Eggene er visst ikke så funksjonsdyktige lenger. Gynekologen nevnte prøverør som en mulighet sist jeg var der. Skjønner ikke helt det... Hvis ikke eggene er funksjonsdyktige, hvordan kan da prøverør fungere??? Ja, ja, har egentlig gitt litt opp. Sitter her med et glass vin eller tre, nå er det jo ikke noe vits i å unngå alkohol, jeg blir jo ikke gravid uansett. Huffa mei, mye syting her. Bare deilig å få det ut... Sorry
Gjest Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Heisan:o) Jeg sliter med det samme som deg....jeg har også for høy FSH....Har vært i kontakt med en overlege på IVF-klinikken her jeg bor, og fått vite at for meg er prøverør neppe aktuelt....Nå skal jeg og sambo til Finland for og prøve eggdonasjon:o) Jeg har ingen betenkeligheter med dette, da jeg selv får bære fram et evt barn, med sambo som biologisk pappa:o)
susse Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Selvfølgelig er det plass til deg her. Så velkommen skal du være. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med akkurat dette da vår situasjon er veldig anderledes. Men det er sikkert andre her inne som kan det. Uansett er vi her om du trenger oss. Klem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Her er det plass ja :-) Du er hjertelig velkommen!! Min situasjon er også annerledes, men vi er alle slitere her inne så her får du iallefall støtte og oppmuntring i tillegg til råd fra de som har lignende erfaringer :-)
1000 tanker Skrevet 17. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2006 Tusen takk alle sammen for svar. Vi får bare stå på videre og ikke gi opp. Samboeren min og jeg er iallefall i gang med utredning så vi får ta en ting om gangen. Ang. eggdonasjon er jo det også en mulighet, best å ikke avskrive noenting før det eventuelt blir aktuelt føler jeg. Lykke til dere andre her inne, jeg skal følge med :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå