*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Fikk en ring i hvitt gull med en liten diamant på av min kjære til min første morsdag. Kvelden 9 og over mot natta den 10. var jeg på jobb på sykehuset. Måtte forte meg inn til en pasient med en gang jeg kom, rakk derfor ikke å legge ringen i lommeboka mi som jeg pleier, men festa den i kortholderen på lomma. Der ble den glemt og hengende. Når jeg kom hjem kom jeg på at jeg ikke hadde tatt på meg ringen før jeg dro hjem. Morran etterpå sjekka jeg gjennom klærne og så over på gulvet der jeg hadde vært, men fant ingenting. Noen som kan gi meg et tips?? Er så lei meg for å ha mista den!!!! På forhand tusen tusen takk!
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 16. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 16. september 2006 Ingen som vil prøve å hjelpe meg litt??
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 18. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2006 dyttidytt!
Gjest Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 hei jeg får opp en slags tøykurv og noen skap som er av jern tror jeg....ser hvite klær og blandt de hvite klærne ligger den..føler at den er havnet i lag med noen skittenklær som er sendt på vaskeriet
Gjest Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 ja vist den ikke ligger under denne skittentøyskurven..det er i forbindelse med den jeg ser ringen
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 19. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2006 Er liksom der jeg tenker meg at den er og...hadde det bare ikke vært for at jeg leita gjennom alle de skitne klærne og den jernkurva de lå i dagen etter. Kanskje ikke godt nok?? Huff...nå er det jo henta for lenge siden. Får ringe/maile vaskeriet for å høre om de har funnet en. Dumt jeg kom på dette forumet så sent! Tusen hjertelig takk ofr hjelpa!! Skal ta en titt under skittentøykurva i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå