Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Noen ganger så får jeg så innmari vondt i låret, det kjennes ut som en krampe eller nerve som blir klemt inn... Da iler det liksom så sinnsykt nedover beinet... Tror det er mest når han lille knærten beveger seg... Hva er det??? Noen som vet?? (40 uker i dag etter BIM...)
Brillemamma Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jeg har det sånn også. Plutselig iler det nedover hoften. Det er ungen som klemmer på noen nerver, har jeg fått beskjed om iallefall...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Ok... Betyr det da at den ligger godt ned i bekkenet kanskje?? Er vel kanskje ikke noe tegn på at det nærmer seg eller??
Gjest Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 du her en nerve som går ned langs ryggraden som ungen kan komme borti.. da oppstår det smerte-ilinger ned hoften å beina, å slutter med tåa.. gjelder spes da ungen ligger mot ryggen, og du har morkaka ut mot magen. det er ikke farlig, bare hold deg litt iro, å slapp av så ungen slapper av, å sllutter å klemme på den nerven... det er forresten ekstremt smertefullt å få den nerven i klem, om det er den, så om det gjør vont, som lilinger, da er det nok den nerven... lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå