Gå til innhold

noen som vet om en fin sengekant som ikke er svindyr?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte på Ikea til junior for 5 år siden, og den passa ikke senga engang.

Sist jeg var på Babyshop hadde de en hel haug i en seng til 50%. Er en stund siden, men er kanskje verdt å ta en tur rundt å kikke. Er ofte sånne ting på salg noen steder.

Forresten fryktelig dyre i utgangspunktet syns jeg .

jeg kjøpte en på barneverden. Helt ensfarget lys... Sengekanten var ikke dyr... 399 kr... og den passer jo til alle sengetøyene når den er så nøytral... man får også sengehimmel og sengetøy med bamse i samme serien...

Må nesten gi 4-600,- for en sengekant alle andre steder enn på IKEA.

Det dumme med IKEA sin er at den er så lav, når barnet blir større så bretter den seg ned veldig lett,det skal ingenting til før den blir helt flat når barnet turner litt i senga.

Jeg synes også de er dyre, selvsagt fine, men dyrt. Har sett noen billigere på Skeidar, er en stund siden, men tja, synes den var så blass.

Har sett en fin en i lyseblå, men er vel greit å kjøpe nøytral farge, så kan man bruke den samme til neste også..

Kan jo være at folk selger slikt ustyr på "barnemessene" rundt om. Her i byen er det med jevne mellomrom bruktsalg av barneutstyr, mange mødre som kommer samme og prøver å selgene tingene sine, enten i et lokale, eller på markedsdager.

Annonse

ja..det med spy ja..

vi skull elåne en av en venninne .. men den var nedspydd .. haddeikk egår\tt bort og gikk ikke bort i vask.. da tenkte jeg jo med ett på krybbedødgassene som utgis ved gammel spy/tiss/gulp oxo.. ;) så sikkert greit å ha to.. men nr to kan jo være ikea sin el no som man bare bruker mens man vasker den andre...

babydan's er 33 cm høy:

http://www.babydan.dk/page488.aspx?recordid488=385

vill edu sat den er høy eller lavere..?

Princess og kid da?

Jeg fikk tilsendt en av ei veninne som driver en princess butikk oppe i troms, den er i turkis og kostet 200,-...

Leter man så finner man;)

Ta en tur til kid eller princess,regner med dem har slikt som ikke er alt for dyrt.

De har noen på Hansen og Dysvik. Disse fås i tre farger, rosa, blå og grønne og er småprikkete. Koster 129,- tror jeg det var. Er ganske høye også (husker ikke akkurat, men høyrere enn de på Jysk ivertfall).

Jeg kjøpte matchende sengetrekk der i går (80x100 til 109kr) og tror kanskje det blir sengekant-kjøp der ettehvert også!

Jeg har et sett etter dattera mi på 7, som er kjempe fin. Den ble i sin tis bestilt på Ellos, det er en fargerik unisex sak med gøyale dyr i kul design. Aner ikke om de har slikt lenger, men jeg var veldig fornøyd med den. Var ikke så begeistra for typisk jente og typisk gutteting før, blitt litt mer tilvendt nå;) Men jeg skal bruke den til lillegutt som kommer i desember, så har jen en ekstra helt hvit fra ikea for da er det litt finere om det kommer annet sengetøy enn det som hører til den andre "kanten", og evn ved vask.

Annonse

på barnas beste eller barnesikringen har de dem billige sengekantene gjemt! kun de dyre henger frem godt synlige! så spør betjeningen om hvor de litt billigere henger..tror de koster rundt 200,-!

Ei venninne av meg som fortalte dette!

Håper du finner noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...