Gå til innhold

September: Ullammeinnlegg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan hende at det følger med ull-ammeinnlegg i "pakken" du får på sykehuset når du har født. Det gjør det enkelte plasser vet jeg.

Forresten var jeg en tur innom apoteket for å spørre etter ullinnlegg en dag. Og jo da, de hadde da det, men jeg måtte bare le....

De var like store som en middagstallerken!!!

Så jeg har i grunnen bestemt meg for å vente litt med dette:))

Annonse

Nå har nå vært mamma i litt over 3 uker og lekker mye!

Jeg vil anbefalle Ull-rik sine. Du får kjøpt de på vitus Apotek i alle fall + på nettet (http://www.ull-rik.no/asp/prodtype.asp?prodtype=4). Jeg har disse + et par fra Troll. Ull-rik sine kan vaskes på 60 grader, noe de fleste andre ikke kan. Dette er veldig greit, for de lukter fort litt surt. De fleste andre jeg har sett må vaskes for hånd på 30 grader. Ull-rik sine er også mye mykere enn de andre jeg har.

Jeg bruker ull-innlegg hver dag, trenger absolutt ikke å vente på vinteren for å bruke dem. Mye mer behagelig enn engangs. De føles ikke våte mot huden selv om de er det også puster de. Det gjorde underverker mot de såre brystvortene jeg hadde den første tiden. De suger ikke opp noe særlig da, så jeg bruker engangs på utsiden av dem, fungerer bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...