Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 Testet i går morges nesgativt med Quick response test og positivt med Clearblue. Tok resultat som om jeg var gravid. Tok ny QR test nettopp. NEGATIV! Hva skjer, a? Er jeg ikke gravid likevel????? :-(( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 15. september 2006 #2 Del Skrevet 15. september 2006 cb er nok mer sensitiv enn qr... Du er nok fortsatt like gravid som i dag tidlig;) Grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #3 Del Skrevet 15. september 2006 Takk og lov!!!! Ble skikkelig stresset et øyeblikk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 ja det er ikke lite lett å vite alltid:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
❤lille stjerne❤ Skrevet 15. september 2006 #5 Del Skrevet 15. september 2006 Må bare spørre: Hvorfor tester dere flere ganger når dere har fått positivt svar? Det skal jo være sikkert når det er positivt vel? Men for all del, jeg forstår at man må forsikre seg om at man så riktig, at det er sant etc. Men sånn eeeegentlig så holder det med en positiv test vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 15. september 2006 #6 Del Skrevet 15. september 2006 ja en test holder i massevis;) selv tok jeg to fordi jeg synest det ar så gøy når den viser positiv;) hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 15. september 2006 #7 Del Skrevet 15. september 2006 Min erfaring er at CB er best å teste med. Dessuten synes jeg det er gøyere og lettere å lese blått kryss enn to rosa streker....he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store meg og lille My Skrevet 15. september 2006 #8 Del Skrevet 15. september 2006 Siden dere sier at CB er mer sensitiv, er det dumt av meg å bare prøve med strips fra nettet? Har en CB i skapet, kanskje jeg skal prøve den i morgen tidlig!? Hadde første dag i siste menstrasjon 14 august, men ingen ny menstrasjon, bare gravid symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 15. september 2006 #9 Del Skrevet 15. september 2006 jeg brukte bare stripsene. Fikk først en negativ, og så en positiv noen dager senere;) virket bra de;) kan jo prøve cb en først og heller ta stripsen om noen dager viss den er negativ nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente1980 Skrevet 16. september 2006 #10 Del Skrevet 16. september 2006 Tester man en positiv test så er man gravid, ferdig med det! Jeg har iallefall lært at positivt er positivt, men derimot, så er det som kan være dumt med noen tester at dem viser negativt når du faktisk er gravid.(Det er umulig at en test viser gravid, og at du ikke er det!) Så vær påpasselig med morgen urin, for det er jo den en skal teste med for å være helt sikker på at en får positivt svar:) Så du skal strengt tatt ikke trenge å ta en eneste test til!! Grattis med spire i magen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. september 2006 #11 Del Skrevet 16. september 2006 hehe.. dere som spør hvorfor vi tester flere ganger når vi har fått en posetiv test: jeg som har fått negativ test i 14 måneder, syns det var så sinsykt moro å få posetiv test, så jeg testet sikkert 10 ganger minst, kjøpte mange billigtester, og to doble pakker med CB og testet meg hver dag til testene var tomme.... GAL? ja jeg vet det, men guuuuuuud for en god følelse å se den testen bli posetiv hver gang... hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå