Gå til innhold

Røde prikker som klør litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått noen rar røde prikker på den ene armen min, som klør litt...

Hva kan det være?

Ligner ikke på et myggstikk, er nesten ikke hovent i det hele tatt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne har jeg på magen. Hadde det forrige svangerskap også faktisk!

Vet ikke hva det er, men de forsvant etter fødsel... Har jo hørt om svangerskapskløe, men vet ikke om dette er det

Skrevet

Hmm... det er helt rart, for de må ha kommet bare helt plutselig en eller annen gang idag.

Har sittet med kortarmet skjorte idag så jeg ser jo armene, og de var ikke der før idag...hihihi... merkelige greier...

Skrevet

Bare vær obs på om de blir større, om det blir flere og om de begynner å væske.. for da er det brannkopper.. Kusinen til datteren min har akkurat hatt brannkopper nemlig. Så det kan hende det er noe som "går" nå..

Skrevet

Noen får også små røde nupper på huden som klør. Disse er ikke farlige, men klør gjerne. Hør med legen eller jordmoren du går til hvis dette plager deg.

Dette sto på Babyverden sine sider under "huden i endring". Jeg har selv hatt slike nupper som har klødd, og de har forsvunnet etter en stund.

Skrevet

Heisann. Jeg har hatt det samme, først på brystet og deretter på overarmene/skuldrene. Det begynte rundt uke 18 tror jeg og forsvant stort sett etter uke 22. Spurte legen min, og han sa at det var helt vanlig med forskjellige utslett under graviditeten.

Skrevet

slike har jeg masse av. Var hos legen og de mente det var allergi (noe jeg har har hatt)

Jeg testet det litt ut og fant ut at hvis jeg spiste blåskjell , scampi og reker kom de for fult igjen ;o)

Legen sier at det er vanlig å få skalldyrs allergi da man er gravid vist nok!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...