Gå til innhold

Susse:o)

kanskjesnart..v/ hjelp av ivf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg. Skriver et eget innlegg til deg, jeg. Du spurte om når jeg skal inn igjen på Riksen, det blir vel ca i november tror jeg. Er litt usikker på om jeg må inn en ekstra gang først for å sjekke om den cysten jeg hadde i eggstokken har sprukket først, ellers er vi helt ferdige med forundersøkelsen. Var hos en kjempehyggelig kvinnelig lege, forresten. Og gangen før der hos han overlegen på avdelingen som også var superkoselig.

Tenk om vi er der likt, ja:o) Da skulle jeg gitt deg en stor klem og sagt at du er kjempeflink! Du må vel ha en ganske god mestringsfølelse nå som du har kommet deg så fint gjennom dette? Jeg håper, håper, håper at det at du er innom såpass mange ganger til lege og gyn er med på å gi deg bedre assosiasjoner til situasjonen etterhvert.

Blir du stelt godt med hjemme da? Blir vel ikke store krumspring på deg i helgen... Du får kose deg med mannen og katten (du har katt, sant?).

Til slutt: Leste innlegget ditt på ass.befrukting og må si at du nok en gang imponerer stort mht tanker, ordvalg og tone i det du skriver!

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen!

Tenkt så utrolig gøy om vi hadde kommet inn dit sammen :)

Ja jeg er ganske stolt over at jeg har kommet igjennom dette.

Men det er nok dessverre ingen her hjemme som steller med meg siden min kjære mann er på jobb. Fikk min bror til å handle for meg tidligere i dag. Men ellers er jeg alene så jeg synes vel litt syndt på meg selv om dagen med smerter i magen og en pyton kvalme. Men men.. det går jo over. Så får jeg trøste meg med at jeg sikkert er i fin form til min kjære kommer hjem fra jobb. Så da kan vi kose oss skikkelig :P

Men min søte katt er jo her da. Men hun skjønner ingenting om dagen. Hun pleier nemlig som en del av kosen å trampe på magen min og det kan hun jo ikke nå. Men hun ligger mye på fanget. Skikkelig mammapus :)

Hvordan har du det egentlig om dagen?

Klem

Skrevet

Er formen bedre i dag? Jeg har nettop vært på cafe med en venninne og hennes 2 små..Det var koselg det, altså!

Jeg har det veldig bra om dagen, jeg. Bedre enn på lenge, lenge! Ser at året som gikk var ganske trasig, føles som jeg våkner etter en stor døs. Nå har jeg masse overskudd, og er kanskje derfor jeg er litt redd for prosessen som venter. Er litt redd for at jeg skal "miste" den gode formen av påkjenningen som venter, om du skjønner hva jeg mener? Føler du deg bedre mht å være sliten og sånn, eller er det litt vanskelig å kjenne på nå kanskje, som du jo er litt pleietrengende?

Klem fra

Skrevet

Formen er litt bedre i dag. Ikke fult så kvalm. Har vært en liten tur og lever presang til ei veldig god venninne som skulle ha navndag for sitt lille vidunder i dag. Ellers så har jeg fått tatt meg en dusj og det var nok et syn for guder. Skulle prøve å dekke til bandasjene slik at det ikke skulle blir for bløte men jeg fant ikke legeteipen min. Så jeg klippet til en brødpose og klistret det på med vanlig teip :P

Det så skikkelig kårnig ut men det funket. Lutt vått ble det men det funket slik jeg hadde tenkt. Byttet etterpå på sårene og de ser veldig fine ut.

Så godt at du nå føler at du har masse overskudd. Nyt det du har nå og ikke stress med at du kan miste det når proesessen starter.

Jeg føler meg ikke fult så psykisk sliten nå. Men er nok fortsatt ganske emosjonell. Kan se en reklame og sitte og grine et øyeblikk men så er det over. Skuldrene har falt ned igjen og det føles befriende å kunne "puste" igjen.

Er nok ikke så pleietrengende men tror jeg er veldig kosetrengende og selskapsyk. (Begynner å gå litt tom for folk jeg kan plage på telefon) Så mannen min får nok kjørt seg når jeg kommer hjem. Da blir det mye stearinlys og armkrok tror jeg :) Gleder meg enormt til han kommer hjem på onsdag.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...