Gå til innhold

Tror dere at...

Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...babyen kan vite at pappa er borte?

Denne uken har gubben vært på jakt, og jeg har vært alene hjemme. Jeg har tidligere kjent masse liv, og vi har sittet sammen hver kveld og sett på magen som buler ut. Men når pappa dro på jakt ble det stille gitt. Nå har det vørt ganske rolig flere dager, men i dag har aktiviteten tatt seg opp igjen. Og pappa kommer hjem i kveld... Litt rart å tenke på.

Virker som at lille my har savnet pappaen sin, men nå gleder seg til han kommer hjem... hi hi

(men det kan jo også være at jeg har vært i en annen sinsstemning fordi jeg savner mannen min, og at dette har påvirket babyens aktivitet... Men da er det ikke like morsomt.)

Er 21+5

Videoannonse
Annonse
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Hehe=)tror nok heller det er det siste du. Er overbevist om at følelsene vi har (deprimert, nervøs, glede osv) overfører vi til babyen. Merker at det er voldsom aktivitet i magen min når jeg er ivrig eller nervøs osv. =)

Skrevet

He he. Jeg regner med det. Men dat var litt morsomt å leke med tanken om at lille my savner pappaen sin...

Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen
Skrevet

Hehe, selvfølgelig=)kjenner vel at ho ikke blir skjemmet bort så mye når han er borte;)

Skrevet

Hos oss er det litt omvendt... når jeg er hjemme hos mannen min og han stryker meg på magen, blir det helt rolig der inne. Sånn var det forrige gang også. Jeg tror det beroliger både meg og babyen at han er i nærheten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...