fruktisèn Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 hvilke tok dere?så det var mange forskjellige på apoteket også i tablettform!!! og virket det hihi!!!
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 IKKE ta det er mitt eneste råd!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Heter Ricinolje. Oppbevares i kjøleskap på apoteket.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Nei..IKKE ta det..hadde et helvete i flere dager da jeg tok det..fikk masse rier og ingenting skjedde..slet med magen i lang stund etterpå..
Duddlidu Skrevet 16. september 2006 #5 Skrevet 16. september 2006 Jeg ble vel igrunn også anbefallt på svangerskaps kurs at man bør ligge unna slike kjærringråd som skal frembringe fødsel. En fødsel består av en lang serie med ulike prosesser som skal sette igang etterhverandre. Selv om man klarer å trigge den første prosessen slik at man får rier/maserier, så er det ikke sikkert at den neste prosessen er klar for å starte (fordi fødselen ikke var helt klar i utgangspunktet). Dermed risikerer man å få masse plager i form av ueffektive rier, bekymring, bivirkninger av kjærringrådene og skuffelse fordi ingenting skjer. La heller naturen gå sin gang og svelg noen porsjoner med tålmodighet. Går du langt over tiden så vil fagpersoner hjelpe til istedet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå