Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter et år er det visst på tide å komme seg over hit...

Merker at entusuaismen fra "bli gravid" forumet begynner å bli litt i overkant for meg. I tillegg er alle venninnene mine gravide også. Fint for dem, altså! Men jeg også vil..... SUKK:

Mannen skal på riksen på mandag og jeg venter på time hos gynekolog, så håper at vi får vite hva som skjer snart. I tillegg har jeg lavt stoffskifte.Noen som har erfaring med det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6330060-sliter-jeg-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen skal du være. Det blir spennende å få resultater på utredningene da.

Har ikke lavt stoffskifte selv men vet at hvis du får dette godt regulert skal det ikke hindre deg i å bli gravid.

Det er koselig for oss at du er her men jeg håper at du får et kort og fruktbart opphold her.

Og husk at vi er her for både spørsmål, frustrasjoner, og tar selvfølgelig i mot en gladmelding hvis det skulle skje.

Lykke til framover

Klem

Hei!

Sliter selv med lavt stoffskifte. Prøvd over ett år nå å gjøre sønnen vår til storebror. Det er viktig at du informerer legen din om at dere prøver. TSH bør være under 1. I tillegg bør du sjekke om du har eggløsning. Enten ved temping eller blodprøve på dag 20-23 i syklusen...

Med sønnen vår tok det kun 3 pp så det gikk greit. Noen fasit er det jo selvfølgelig ikke. Vi fikk beskjed om mer sex. Gyn mente vi bommet litt... Så nå får vi se... Vært kjempe aktive denne perioden. IKM om en uke..

Ønsker deg lykke til :o)

Har du hatt lavt stoffskifte lenge? Er prøvesvarene dine stabile?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...