Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg synes det er veldig mange anonyme her inne! Og det gjelder ikke bare vanskelige og ømtåelige spørsmål der jeg skjønner at anonymknappen er fin å ha. Jeg synes det er veldig dumt, for de fleste av dere er jo så fine å snakke med, så da er det dumt at vi ikke kan "følge" dere videre siden dere ikke har et nick! Kan noen forklare meg hvorfor? Er det fordi dere kjenner noen her inne og ikke vil at de skal vite at dere er gravide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #2 Del Skrevet 15. september 2006 For min del er det grunnen, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #3 Del Skrevet 15. september 2006 Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 hadde vært lettere om de i alle fall kunne hatt nick som "anonym 1" eller "anonym a" eller noe i den stilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 15. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 15. september 2006 Dersom dere ikke vil at noen skal vite at dere er gravide, kan dere ikke bytte nick 1. trimester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #6 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg vil foresten heller ikke at folk skal vite at jeg er gravid, så jeg bruker et helt annet nick enn hva jeg gjøre på andre forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #7 Del Skrevet 15. september 2006 Mange av oss har et nick som også brukes på DinBaby-sidene. Her har vi flere venner vi snakker med daglig. Derfor har vi ikke lyst til å bytte nick. Er bedre å være anonym frem til nyheten blir kjent. Om noen leser at Mamma til Frida er gravid på Bim og sprer det videre til Dib er det ikke så gøy. Iallefall ikke om vi har bilder ute på Våre Album og ikke har fortalt nyheten til familie. Anonymkanppen min forsvinner i uke 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 15. september 2006 #8 Del Skrevet 15. september 2006 hvorfor ikke ha et "hemmelig" nick da, som ikke de du kjenner vet om når du er her inne...?? Er jo ikke så vanskelig å endre nick... Likosm operesre med to identiteter...en som er din anonym, og en som alle de du kjenner vet om...?? Ening med HI her, er så kjipt å ikke kunne følge alle de koslige anonyme videre med tanke på hva som skjer videre... Blir jo liksom litt "kjent" her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #9 Del Skrevet 15. september 2006 men det går jo ann å "signere" innleggene helt på slutt så det blir slik _____________________ tekst tekst tekst *et nick/ord/tall/ ect* Anonym ____________________ blir litt jobb, men blir også mye lettere for oss andre å få med oss skille alle de anonyme som svarer på samme innlegg fra hverandre. blir jo bare et ekstra ord eller no i innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 15. september 2006 #10 Del Skrevet 15. september 2006 det var kjempe lurt Funshine:=) Tror alt hadde vært så mye kosligere da:) hadde liksom blitt litt kjent med de anonyme og:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #11 Del Skrevet 15. september 2006 noen ganger må jo jeg også glimte til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #12 Del Skrevet 15. september 2006 Det er sikkert mange grunner til at mange av oss ønsker å være anonyme. Selv bor jeg på et lite sted og er lærer på en ungdomsskole. Jeg har ikke lyst til at f eks foreldre av elevene mine skal klare å gjette seg fram til at jeg er meg. Jeg ønsker virkelig å være anonym i den forstand at jeg gjerne vil kunne delta i debatter og stille spørsmål uten å bli konfrontert med det her hjemme av folk som ikke har noe med det å gjøre. Bruker selvsagt ikke anonymknappen for å slenge med leppa. Det er bare kvalmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #13 Del Skrevet 15. september 2006 Men du er jo like anonym om du kaller deg *lilii* for eksempel!!!? Er det jeg ikke skjønner! Det er jo eventulet oga det du skribver om og fra ditt eget liv de måtte kjenne deg igjen på, ikke nicket ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #14 Del Skrevet 16. september 2006 Nå prøver jeg å anonymisere livet mitt også, men dersom det kommer mange innlegg under det samme nicket, så begynner det jo å tegne seg et bilde etterhvert. Uansett hvilken grunn man har for å være anonym, så syns jeg man bør få respekt for det så lenge man oppfører seg ordentilg her inne, dvs ikke slenger med leppa og sårer andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #15 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg har faktisk ikke lyst til å bli gjenkjent av dere her inne, så derfor signere jeg alltid med anonym. Har ikke behov for at dere skal "kjenne" meg og det jeg sprø om / svarer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #16 Del Skrevet 16. september 2006 Enig med deg! Jeg har ingen interesse av å bli kjent med andre fiktive personer her inne. (Ikke ta det ille opp!) Og ønsker heller ikke at andre skal kjenne igjen meg. Når man skriver flere innlegg går det an å legge sammen to og to og skjønne litt. Ha respekt for at folk ønsker og være anonyme også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #17 Del Skrevet 16. september 2006 Godt at vi forstår hverandre! Som Tussi skriver: "det er dumt at vi ikke kan "følge" dere videre siden dere ikke har et nick!", men jeg har ikke behov for at noen her inne skal "følge" meg, det er ikke derfor jeg er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #18 Del Skrevet 16. september 2006 Kanskje det bare er en som er enig med seg selv? Ikke så vanskelig å late som om man er flere når man signerer med "anonym" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #19 Del Skrevet 16. september 2006 Godt poeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #20 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg er ny her. Og har begynt med anonym rett og slett fordi jeg aldri fikk kontakt med noen her. Har kun fått hets...Og det varmer ikke stort. Vi som er her, er jo stort sett gravide. Og vi er veldig stolte av de bitte små undrene som vokser i magene vår. Men når vonde og sarkastiske svar kommer i retur hvis vi er stolte av noe. Da er det vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. september 2006 #21 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har heller ikke noe ønske om å bli fulgt med. Heller tvert imot. Jeg er her for å få råd, og for å gi råd... noe jeg faktisk er ganske flink til. Har heller ikke noe problem med at jeg ikke får svar ved å signere anonym, føler jeg som regel får mange svar. Tror mange ikke reflekterer helt over hvor lett det er å bli gjenkjent. Har selv kjent igjen flere uten at de vet det. Det skal bare tre- fire innlegg med bosted, alder, tidligere svangerskapsproblemer, alder og kjønn på barn... og vips! Der forstod den gamle klassevenninna eller slarvekjerringa deg igjen. No thanks! Hilsen lykkelig som : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 17. september 2006 #22 Del Skrevet 17. september 2006 Ja d jorde jeg også først,hadde ett annet nick enn d her.. Men nå er jeg ikke så nøjje mere..og dessuten så er d vel ikke så mange kjente for meg her... men forstår di som er anonym,men enig med di andre,om at di burde kunne skrive ett nick selv om di er anonym.Da kan man prate mere med dem,for d finnes masse anonyme her,og vi har ikke sjangs å vite hvilken av di anonyme vi har tasta med .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå