Susan*lillegutt og mini* Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 Ringte for å høre om de hadde fått svar på blodprøven de tok av skarlagensfeber,er 2uker siden nå. Når de tok prøven så måtte de først ringe til Bodø (fylkessykehuset her) for å høre hvilken prøver de skulle ta,siden sykehuset her er for lite til slikt. Så sa de at det kom sikkert til å ta en uke,siden den måtte til bodø. Ringte idag,siden jeg ikke har hørt noe,da gikk hun å så,og fortalte at den var blitt sendt vidre,mest sannsynelig til Tromsø (universitetssykehuset i nord norge) Så nå er jeg litt redd for at det kanskje kan være mer på blodprøven enn det de skulle se etter..litt rart at de sender det helt til Tromsø,vet at det er en gutt til i samme bhg. som lillegutt som har hatt skarlagensfeber,men vet ikke hvem det er,så hadde jo kunne spurt foreldrene hans om dette..men,vet jo ikke hvem det er,og tror ikke bhg.personalet har lov å si hvem,henger en lapp i bhg. om at det er 2 gutter som har/hatt det,og jeg vet jo at lillegutt er den ene.. Huff..håper jo at det er ingenting og at Bodø kanskje ikke hadde tid eller noe,men er så bekymret nå..huff.. Hvis vi ikke har fått svar til Tirsdagen når vi skal på sykehuset i Bodø,så skal jeg spørre legen der,hun er kjempegrei å svarer på alt jeg lurer på,så skal høre med henne om hun vet noe om dette.. Huff..er så redd det kan være noe annet også..får ikke helt roen i meg,og hvertfall ikke når de skulle sende den til Bodø og den er nå sendt til Tromsø,vet at når jeg tok prøver for graviditeten nå,så tok det bare en uke så fikk jeg svar. Nei..huff...skal prøve å ikke tenke på dette,men lettere sagt enn gjort... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6329955-april-pratet-med-legen-idag-angblodpr%C3%B8ven-lillegutt-toker-litt-nerv%C3%B8s-n%C3%A5-ja/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 Skjønner at bekymringene kommer snikende når sånt skjer, men det er sannsynligvis ingenting ekstra å bekymre seg over, da hadde de helt sikkert sagt noe (tror de er pliktet til å si noe, iallefall dersom du spør...) Lykke til med prøvene! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6329955-april-pratet-med-legen-idag-angblodpr%C3%B8ven-lillegutt-toker-litt-nerv%C3%B8s-n%C3%A5-ja/#findComment-6357239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå