Gå til innhold

Må jeg virkelig ut og kjøpe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... ammeinnlegg i morgen??!!!

Sitter bare her, og plutselig så renner det av venstre puppen!! Hadde vel forespeilet meg en tilværelse med innlegg i bh'en sånn om en tre måneders tid, men NÅ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj... kanskje det er greit å kjøpe en pakke da ja! :-)

Skrevet

Måtte jeg til med i forrige svangerskap (1.), men har ikke blitt plaget med lekkasje enda (banker 3 ganger i bordet). Nesten flaut å måtte bruke innlegg før man har fått babyen

Skrevet

... men kan tenke meg det er litt flauere å ikke oppdage flekken på genseren før etter at jeg har gått ned i kantina og spist lunsj, og ser det selv i heisen på tur opp i 9. igjen...

Skrevet

Bedre med ammeinnlegg enn flekker på genser ja:-) Har ikke i det i hele tatt begynt å merke noe i puppene enda. Merka ikke noe før fødselen sist heller, men fikk nok med melk.. Hmmm, så forskjellig fra person til person...

Skrevet

Oj...har hørt om flere som opplever dette ja, særlig hos flergangsfødende, ikke vært noe problem for meg i mine svangerskap imidlertid, men jeg hadde ikke så himla bra utdrivingsrefleks sist heller da, kanskje det har noe å si ?

Skrevet

Ammeinnlegg er billigst på Sparkjøp. sist lak jeg fra uke 20. nå er jeg i uke 26 og har nettopp ebgynt å lække litt.

Skrevet

Tror nok jeg hadde valgt ammeinnelegg i stedet for våt flekk på genseren ja... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...