Piivo Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 Ser at mange søker om fødeplass tidlig (spes. Oslo), og dette er kanskje et teit spmål, men altså, hvordan søker man??? Er det et skjema man fyller ut? Hvor får man det evnt? Eller skriver man bare et brev,som en søknad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flippflapp Skrevet 15. september 2006 #2 Del Skrevet 15. september 2006 når jeg var på første kontroll så skrev legen et skjema som han sendte til det ønskede sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #3 Del Skrevet 15. september 2006 Søke om fødeplass gjør du hos legen din. Legen sendre papirene til det sykehuset du vil føde. Det er lurt å være tidlig ute i Oslo, ellers kan man risikere å ikke få plass der man ønsker. Hos legen får du da også helsekortet for gravide som skal følge deg hele svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piivo Skrevet 15. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 15. september 2006 ja, det var det da, med helsekortet. Jeg fikk det ikke da jeg var hos legen i går og jeg glemte helt å be om det (selv om det var nesten bare derfor jeg dro dit). Ser ut som jeg må ringe og bestille enda en ny time, da. irrtert på meg selv, for at jeg er så sløv og glemmer! Men takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå