Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 Ser at flere har nick med "baby i magen", eller "bebi i magen" - hvorfor det? Det er jo bare en celle-klump den inne, det er først etter 12 uker man kan begynne å prate om et foster (fram til 12 uke er jo faktisk abort lov, og da blir det feil å snakke om en baby når man bare er noen uker på vei). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flippflapp Skrevet 15. september 2006 #2 Del Skrevet 15. september 2006 da har jo nesten ikke du noe å svare her inne etter da...... man kan si det er samme prinsipp som med livsyn....selv om jeg er ateist så gidder ikke jeg klage på folk som har tro....dette blir for dumt! om du ikke har noe hyggelig å si så hold kjeft... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Økologisk_knekkebrød Skrevet 15. september 2006 #3 Del Skrevet 15. september 2006 Synes faktisk det er ganske mye mer enn "bare en celle-klump"! http://www.pregnancy.org/pregnancy/fetaldevelopment1.php Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 Hva er meningen med et sånt innlegg? Hva ønsker du , HI, å oppnå? Du høres ikke ut som du ønsker en debatt om det, du er fordømmende, og til slutt, for liksom å understreke useriøsiteten din, så signerer du med anonym! Få deg et liv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 15. september 2006 #5 Del Skrevet 15. september 2006 hihi...dette var jo en snodig diskusjon;) Så måtte bare lage et innlegg her;) hihi...lol Er jo ikke så veldig koslig å kalle seg *med embryo i magen* eller *med forster i magen* da... Og finnes det en definisjon av hva som er en baby...?? noen velger jo å kalle 13 åringen sin for lille bebyen sin... da kan vel andre få kalle embryoet sitt eller fostert sitt for baby... Hva er en baby da anonym...??? ble litt nusjerrig jeg nå, siden det virker som du hadde så god greie på dette...!! Når den er fødd er det jo et spebarn... og etterhvert så blir det jo et barn... Etter min mening så er baby bare noe man kaller den lille elsklingen sin, og ikke et faguttrykk... ergo kan man kalle embryoet eller fosteret sit baby... Eller så kan det jo hende jeg har missforstått alt da... eller du HI;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #6 Del Skrevet 15. september 2006 Skjønner ikke at du gidder å bry deg om slike ting! Om det "bare" er en celleklump der inne, så betyr vel ikke det noe om man velger nick som har noe med baby å gjøre?? Alle venter jo spent på sin baby, uansett når man liksom har lov til å kalle "celleklumpen" sin en baby. Blir for dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
...og så er vi fire... Skrevet 15. september 2006 #7 Del Skrevet 15. september 2006 For noen av oss er det en baby fra sødcelle og eggcelle smelter sammen. Det er vel en kjent sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #8 Del Skrevet 15. september 2006 Hihi... jeg må le av så pedantiske folk som HI... at det går an. Mange her inne kaller jo "celleklumpen" for spira, eller frøet, og rent biologisk er jo ikke det heller helt korrekt, for å si det sånn. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #9 Del Skrevet 15. september 2006 fra uke 10 (fosterets uke 8) kan man begynne å prate om et foster står det i "barn i magen fra a til å" av Siri von Krogh Så da blir det jo feil å si at det er fra uke 12. Hvis man skal pirke mener jeg. Jeg kaller barne i magen min for en baby, selvom det fremdeles er et embryon. Skjønner ikke hvorfor det skulle gjøre no. Men men syns det er greit å ha litt feil av og til jeg da... må jo være slitsomt å være en slik person som altid skal ha rett.... er i alle fall veldig slitsomt å være rundt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 15. september 2006 #10 Del Skrevet 15. september 2006 Hvorfor i alle dager starte en sånn diskusjon? Det er uansett bedre med hvilket som helst nick enn "anonym", anonym! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #11 Del Skrevet 15. september 2006 hehe, høres hvertfall teit ut å skulle ha "celleklump i magen" som nick, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #12 Del Skrevet 15. september 2006 nesten så jeg må gjøre det bare på kødd hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 15. september 2006 #13 Del Skrevet 15. september 2006 hihi;) Men synest at anonym kan definere ordet baby for oss så kan alle vi som hadde missforstått alt få vite fasiten her... Lurer så jeg nå Kom igjenn da anonym!!! ikke vær så kjip!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr-2-i-magen Skrevet 15. september 2006 #14 Del Skrevet 15. september 2006 Lurer på om alle disse anonyme som prøver å skrive provoserende innlegg rundt om på alle forumene igrunnen er tenåringer. HI her virker iallefall som en ikke har ett ønske om å bli gravid el. beholde celleklumpen sin. Eller er det sjalusi som får frem ett så tåpelig innlegg? Ettersom du anonym har startet dette innlegget, så går jeg utifra at du sitter og ler med deg selv fordi denne linken holder seg så høyt oppe. Jeg går utifra at det er det du ønsket å oppnå. Kan du ikke fortelle litt om deg selv? Har du barn? Er du gravid? Er du gutt/mann? Alder? Og hvis målet ditt ikke var å provosere, kan du fortelle hvorfor du bryr deg om noen vil kalle seg baby i magen. De får iallefall holdt av dette nicket til det faktisk er ett foster. Anonym, jeg finner deg svært interessant. Vil gjerne finne mer ut om hva bakgrunn folk som finner glede i å provosere på ett forum. Er du mye alene? Blir du ikke hørt i det virkelige liv? Har du jobb? Tør du å stå frem med ditt nick ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #15 Del Skrevet 15. september 2006 Kanskje hun angrer fryktelig etter å ha tatt en abbort og ikke tåler å høre at noen sier babyen i magen når hun selv vil tenke på det som en celleklump. Bare en teori altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr-2-i-magen Skrevet 15. september 2006 #16 Del Skrevet 15. september 2006 Der har du det vett du. Kanskje ikke så smart å oppholde seg på en babyimagen side da Blir igrunnen ikke provosert av innleggene som finnes rundt omkring. Blir heller provosert at de flåser ut med ting, men ikke kommer tilbake til tråden for å svare på spm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 15. september 2006 #17 Del Skrevet 15. september 2006 viss anonym mente å provosere med dette så må det nok sterkere skytts til Ble mer som komisk fredagsunderholdning for hjemmesittende gravide dette her;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mor-74 Skrevet 15. september 2006 #18 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg tror rett å slett at denne anonym er en GUTT i stor eller liten form(mann/ungdom)Kan umulig være et jentekjønn-da eier hun ikke følelser. La vær å svare når det er så dumme spørsmål! Har ikke mye å ta seg til om dagene visst dette er det morsomste han kan gjøre,få deg en annen hobby.Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #19 Del Skrevet 15. september 2006 enkelte av oss syns det er morsomt å svare som kaa82 sa: komisk fredagsunderholdning for hjemmesittende gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #20 Del Skrevet 15. september 2006 Vedkommende har jo i aller høyeste grad klart å provosere; se på antall svar... At dere gidder å hisse dere opp! Big deal, liksom! (Hvem er det som trenger en ny hobby...?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #21 Del Skrevet 15. september 2006 Høres nesten ut som om det er Gulli /Colargol som er på ferde med sine gode kommentarer.. For en dust HI er som kan få seg til å skrive noe sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 15. september 2006 #22 Del Skrevet 15. september 2006 bare ler litt til jeg... tror ikke hi er noen dust jeg... bare utrolig uvitende... og så har h*n lust å provosere.. men for å få oss sint så må d mer til altså eneste grunnen til at jeg gidde å skrive i denne tråden var fordi jeg synest det hele var morsomt... hvem bryr seg hva gravide kaller bebissen i magen da...??? eller må vel kalle d embryo/foster... sorry HI, glemte at d ikke var en baby...hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 15. september 2006 #23 Del Skrevet 15. september 2006 ..og anonym=upersonlig, som ikke markerer seg, gjøre lite av seg syns inte, finns inte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #24 Del Skrevet 15. september 2006 Fy, så stygt sagt! Skam deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 15. september 2006 #25 Del Skrevet 15. september 2006 Faktisk så er min lille celleklump et foster i morgen, da er jeg 9+6.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå