Gå til innhold

Eggdonasjon i Finland. Noen som vet noe om dette?

Anbefalte innlegg

Dette er den eneste løsningen for oss dersom jeg skal kunne gå gravid og bære fram et barn. Jeg har altfor høy FSH-verdi til og kunne få hjelp. Nå lurer jeg på om det er noen som vet noe om dette. Vil vite ALT som er og vite. Erfaringer andre har gjort seg osv. Jeg har funnet tre klinikker i Finland som gjør dette, og lest på den informasjonen som står der.

Fortsetter under...

På www.fub.no er det et eget forum for jenter med eggdonasjon. Ellers kan du jo legge ut sprøsmålet ditt på ass.befr. her inne også. Vet at Spira har vært i Finland (men hun har netppp mistet for 3. gang, så du bør nok ikke "mase" på henne nå).

Vi vurderer også egg-donasjon etter hvert da det ser ut til at det er noe "rart" med eggene mine. Har normalt FSH-nivå, men blir ikke gravid...

Hilsen

Tusen takk for tipsene:o) Skal gå inn på fub, og lese litt der. Lurer på om jeg ikke har vært der tidl og lest, men da bare funnet gamle innlegg. Skal ta meg en tur til:o) Har lagt ut innlegget på ass.befr. nå, så kan Spira svare meg dersom hun selv ønsker det....

Er prøverør aktuelt for deg, eller er dette heller ikke mulig pga "rare" egg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...