Gå til innhold

Jeg blir så lett irritert!

Anbefalte innlegg

At det til tider kan være flaut rett å slett.

Jobber i dagligvare, og da er KUNDEN i fokus, og det har alltid vært helt greit det.

Man kan vel si jeg er den typen som ikke gidder bry meg med... la oss kalle det: den spesielle kundegruppen...

Med det mener jeg, alkiser, gamle griser, mann OG kvinnfolk som stinker både det ene og det andre, sure folk, sånne som bare MÅ klage/kritisere og selvfølgelig de jeg ikke tåler trynet på.

Det må virke som om jeg jobber på et galehus, men la meg trøste dere med at denne kundegruppen er ganske LITEN.

98%av kundene er helt supre mennesker. (Bare så det også er sagt)

Altså, jeg pleier ikke legge særlig på meg alt det rare folk kan komme til å gjøre å si. Ja jeg finner meg rett å slett i ganske mye...

MEN!!! Den siste tiden. Åh herremin, Snakk om å ta ting personlig, for ikke å bli så irritert at jeg nesten ikke klarer hjelpe kundene... Så langt har jeg kasta ut totalt 6 unger/ungdommer fra butikken (to skoler rett utenfor), har vel svart en tre fire kunder litt mindre høflig (eh) og rett å slett unngått enkelte kunder jeg ikke takler helt for tiden (til deres beste vil jeg tro). .... :)

Ja jeg er rett å slett litt flau, så hver gang jeg har foretatt meg noe jeg sikkert ikke burde så har jeg hvertfall vært flink å sagt ifra til sjefen.

Jeg klarer rett å slett ikke styre meg, det er som om reaksjonen kommer som en refleks lenge før hjernen får registrert hva som foregår.

Senest i dag så jeg for meg å gi bussjåføring rundjuling fordi han bremset så brått opp at jeg nesten ramla utav setet... (juling sko han hatt) tihi...

er det rart det er krig i verden???

Flere som vil banke opp bussjåføren?

---Meld deg på her... tihihi...---

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6329446-jeg-blir-s%C3%A5-lett-irritert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...