Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hvordan går det med deg? Jeg har enda et håp om at siste ord ikke er sagt og at det fortsatt kan gå godt..... Når får du svar på blodprøven? Jeg har ikke fått tid til å lese de andre innleggene på siden, men skumleste litt her og der i full fart og fikk med meg at du skulle ta blodprøve. Håper inderlig at den viser at du er gravid. Jeg tenker masse på deg skal du vite og krysser det jeg har for deg!

Selv går jeg her og lurer. Kjenner litt på ditt og datt, men for meg er det så tidlig enda at det er ingenting som betyr noe egentlig. Kjente litt stikking i livmoren idag, som jeg hører kan være et godt tegn, men jeg tør ikke håpe. Og det er vel litt tidlig at det er festesmerter på rugedag 3? Ellers er jeg trett og sliten, takk til crinonen for det. Disse hormonene setter meg helt ut av spill, og jeg blir masse trett og kjenner på smerter i korsrygg og kvalme. Tenker ikke så masse på det egentlig i og med at det er så tidlig, men jeg begynner vel å analysere alt etterhvert tenker jeg...pleier å være sånn. Helt grusomt at disse hormonene vi får gjør at vi føler oss så gravide, det er rent lureri og veldig frustrerende.

Nå skal jeg gå og ta meg en blund. Håper å høre fra deg (med gode nyheter) snart. Tenker på deg Lenn og sender deg mange gode klemmer.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6329272-jeg-tenker-p%C3%A5-deg-lenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei cristina!

Blodprøven var også negativ. Som forventet.

Det som er bra er at vi begynner på nytt forsøk allerede neste uke når mensen kommer!!!! Så etter planen blir det innsetting av fryseegg allerede i uke 40!!! Fantastisk!

Men så var det disse bivirkningene.

Ikke for å ta fra det motet, kjære cristina, men Progestanen har virkelig lurt meg skikkelig denne gangen!

Jeg har hatt halsbrann, vondt i korsryggen, mensmurringer fra dag 2, større kjempeømme pupper, kvalm etter manten, sulten om natta.....

Men ikke gravid. Trodde ærlig talt ikke det var mulig å få så "sikre" symptomer uten å være gravid.... Har jo vært gravid 4 ganger så jeg vet hva jeg snakker om.......Prøv å ikke kjenn etter symptom. Man blir bare så skuffet om det ikke stemmer :o)

Bivirkningene har ført til at jeg mest sannsynlig blir sykemeldt sammenhengende til neste forsøk er over. Sånn jeg føler meg nå, og så rett på ny runde (den 3.runden på rappen) så må jeg ta hensyn til kroppen. Dessuten er jeg ped.leder i barnehage, og der får de ikke vikar før etter 16 dager. Ganske dumt av meg å komme tilbake en uke, for å så forsvinne igjen og etterlate dem "til seg selv" i 16 dager uten vikar... Litt dilemma der..... Nå har de fått vikar som kjenner barna og som er kjent på huset og godt likt, så jeg ser det ikke som noe problem å være borte. Nå er det baby som gjelder!!!!!

Nå skal alt krysses for at spiren sitter hos deg cristina!! Jeg har en god følelse for deg og håper inderlig det beste!! :o)

Nå må jeg ta en blund jeg også!!

Vi snakkes mere:o)

Stooor klem fra

Tar og *dytter* opp denne, så kommer mitt nye nick til syne.

Det ble litt ekstra synlig, nicket mitt, når jeg hadde det hjertet. Syntes jeg hadde innlegg "over alt" :o)

Ha en god rugedag vennen - jeg heier på deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kos

Hei Lenn

Uff så dumt at også blodprøven var negativ!! Men så bra at du får nytt forsøk allerede ved neste mens. Kjempebra! Det hjelper nok ganske godt tenker jeg, selv om det selvsagt hadde vært kjekt om det hadde gått bra denne gangen. Du er tapper, jeg beundrer måten du tar dette på, og stadig går på med friskt mot. Du er så sterk, og jeg ønsker inderlig at alt må gå godt for deg ved neste forsøk!!!

Selv er jeg fortsatt veldig trøtt og litt kvalm. Må bare ha mat NÅ liksom, ellers blir jeg så kvalm. Syns apetitten har tatt seg veldig opp og har en del "vondt" i korsryggen - svake menssmerter.... Husker fra de siste forsøkene at dette var mer eller mindre hvordan det alltid er, men denne gangen føler jeg meg mye trøttere...eller husker jeg bare dårlig??! Det eneste som er annerledes denne gangen er at luktesansen plutselig er veldig skjerpet. Var i butikken og handlet idag tidlig, og måtte bare komme meg vekk fra avdelingen med vaskemidler i en fart - de luktet så grusomt og så ufattelig sterkt. Måtte også få mannen min til å gå og vaske seg igjen idag morges, syns at deodoranten hans stinket ut hele huset. Skikkelig fæl lukt, og det har jeg aldri kjent før. Så det er sikkert og visst at nesen spiller meg et puss. Slik var det når jeg var gravid sist gang, men ikke i begynnelsen. Det kom litt etterhvert. Satte jo inn eggene på tirsdag formiddag, så jeg syns det er litt tidlig med slike symptomer. Kanskje det bare er crinonen dette også?

Igår ettermiddag kjente jeg noen stikkinger i livmoren og lurte litt på om på det kunne være festesmerter, men på rugedag 3? Jeg er igang med å analysere alt ser du, akkurat det jeg ikke skulle gjøre hadde jeg lovt meg selv. Ja ja, det er jo ikke så enkelt heller, kjenner jo alle disse falske symptomene på kroppen hele tiden!

Men nå skal jeg sette igang og rydde litt på kjøkken så får jeg litt annet å tenke på, og så tar vi en tur på kino ikveld. Må tvinges til å tenke på andre ting ser du. Men jeg har en god følelse....får håpe det er riktig!! Det er så lenge til test, neste tirsdag....så uendelig lenge!!!

Ha en fin lørdagskveld og fortsatt god helg!!

Stor klem

Hei Cristina :o)

he he...jeg kan ikke annet enn å si at jeg akkurat er ferdig med min "analyseringsrunde".

Det jeg har funnet ut, etter 4 runder med IVF, og 4 graviditeter (der 3 har vært mislykkede) så er det at medisiner gir ekte graviditetssymptomer. Jeg ble lurt denne gangen. Skikkelig jævlig lurt! Jeg har til og med bekkensmerter, og det trodde jeg bare oppsto ved en "ordentlig" graviditet.

Men ikke misforstå, symptomer kan jo sikkert komme tidlig hos noen (hadde du det ved de andre graviditetene..?), til tross for medisiner, men jeg tror egentlig vi alle her analyserer litt i meste laget...;o) :o)

Det er iallefall slutt på det for min del. Neste gang skal jeg bare vente og se til dagene rundt dag 14... *Hmm*

Alle gangene jeg har vært gravid, har det vært minimalt med symptomer. Med sønnen min merket jeg det jo ikke før noen dager etter IKM da jeg tok test.

På den første SA-en merket jeg symptomer i dagene etter IKM og med exu-en merket jeg heller ingenting.

I sommer da jeg ble gravid, hadde jeg veldig ømme pupper, men skjønner nå at det var Progestanen.

Men vi er jo forskjellige!! :o)

Prøv å ikke kjenn etter, og bare fortsett og ha den gode følelsen du har - jeg tror det er viktig at man fokuserer på å lykkes.

Jeg har en gooood følelse for deg denne gangen :o)

Skal *krysse krysse krysse* for at det går bra!

Jeg håper mensen kommer som forventet neste uke. Ser fram til å komme i gang igjen - denne gangen skal det gå! Er fullstendig fit-for fight igjen og kjenner positiviteten boble over igjen. Vi skal klare det til slutt alle mann :o) (eller kvinner) hi hi ;o)

Er du sykemeldt nå? Tror hormonene har gjort at jeg har fått hukommelsen til en gullfisk ;o) Jeg kommer til å be om videre SM, slik at jeg slipper stresset med å komme inn igjen i alt på jobben, for så å forsvinne etter en uke eller 2.......

Ønsker deg en riktig goood søndag og kos deg med spira spirene som driver og klorer seg fast :o) ;o)

Stooor klem fra

God søndag!!

Ja jeg må bare slutte å analysere, en kan bli gal av mindre. Men jeg har iallefall en god følelse og det hadde jeg ikke sist gang. Men vi får se, tar en dag av gangen... disse hormonene lurer oss jo fullstendig som du sier.

Idag er nok en nydelig og varm dag. Jeg skal sette meg på terrassen med en god bok og nyte sola. Har allerede bakt boller og horn som står til heving i solsteiken på terrassen. Her går det unna ser du. Prøver å gjøre litt "lette" ting, ikke akkurat vaske ned huset, men bake litt og tørke støv og sånn. Er litt redd for "tungt" husarbeid, så jeg holder meg unna det. (herlig!!) Er det ikke godt å ha en unnskyldning for å ikke gjøre husarbeid?!

Uff tiden går såååå seint, er bare på rugedag 5, føles som en evighet!!!!

Vel, jeg får komme meg ut i sola, det er visst siste dagen med sommer idag!

Vi holder kontakten, setter pris på deg!! Ha en fin søndag du også! Mange klemmeeeeeerrr

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...