Gå til innhold

Jublet nok litt tidlig, nå har jeg mistet.....

Anbefalte innlegg

Jublet her på onsdag fordi hcg hadde steget helt til 933, men det var

nok litt i tidligste laget. I går og i dag har jeg hatt litt småblødninger, så

jeg tok en ny blodprøve i dag. Den viste en hcg på 370, så da er det over for denne gangen også.....

Er bare så utrolig lei oss nå, tårene bare triller......

Tredje gangen jeg ble gravid, for så å miste igjen..... Er bare så sliten av disse nedturene gang på gang......

Fortsetter under...

nei og nei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så urettferdig denne prosessen er!

Har ikke ord jeg, men jeg ønsker dere alt godt. Ta vare på hverandre i denne vanskelige tiden!

sender en stor trøsteklem

Annonse

Spira..........(*rister på hodet*)

Har svart deg på tråden vår, men ville bare si at jeg gråter for deg også. Dette var bare helt forferdelig. Ingen mening i at det skulle gå sånn!!

*Snufs hulk*

Tenker masse på deg nå!!

Varm klem fra

Annonse

Dette er virkelig trist.

Det var jo absolutt IKKE slik det skulle gå.

Jeg som har sitti på sidelinja og heiet på deg. Du virker så snill og god og fortjener alt godt. Er virkelig lei meg på dine vegne.

Stor trøsteklem fra meg

Tusen takk for alle trøstemeldinger jenter, det varmer langt inni

hjerterota! Godt å vite at de som holder til her inne virkelig forstår!

Det er tøffe tak de fleste av oss skal igjennom her inne, men vi kan

ikke gi opp.

Vi har fortsatt to egg igjen på frys, og de akter vi å bruke så fort vi kan.

En må jo bare tenke fremover, alternativet (forbli barnløs) er jo heller dårlig og dermed ikke aktuelt. Derfor må en jo bare stå på!

Håper så inderlig vi alle kommer i mål en dag......

Stor klem fra

Det var trist å lesa Spira...

Så synd det svinger såp fort mellom opp- og nedturane her inne...

Hadde vært så kjekt om vi alle gikk vidare denne gang, men den gang ei. Skal visst ikkje være enkelt dette her, nei.

Håper dåkke klarer å se framover, og at du ein dag vil felle noen gledestårer over at det endelig gikk dåkkas vei! ***krysser*** alt for de 2 fryseegga dåkke har på frys!!!

LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ååååå herre gud Spira, nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal si. Hvordan er det mulig å komme seg igjennom noe sånnt med fornuften og optimismen i behold? Jeg hadde virkelig den gode følelsen for dere denne gange, fin hcg-stigning og alt. Det skulle ikke være lov!

Håper du får kontakt med Finland til uka og får tidspunkt for nytt forsøk. Godt det enda er noen egg på frys, jeg vil så veldig at det skal lykkes for dere - barnløshet er jo ikke noe alternativ, ikke sant?

Sender mange klemmer og ønsket deg det aller beste framover:-)

Klem

STORE tårer triller for deg. livet er urettferdig dessverre. den eneste trøsten er at andre føler med deg. Forsett med optimismen og tålmodigheten - lykken skal smile til deg til slutt.

Klem

Det var virkelig trist å lese.Må være forferdelig tungt med atter en ny nedtur...stakkars dere.Føler virkelig med dere*

Nå er det jo slik at når man har mistet 3 ganger,har man krav på å bli utredet skikkelig på hva kan være årsaken.Det tror jeg er kjempe viktig,kan jo ikke bare fortsette på den her måten.

En annen ting er jo om du har fått et progesteron fall,som gjør at du mister...nå vet jeg ikke tidspunktene på disse 3 gangene du har mistet.

Kanskje du trenger ekstra progesteron tilskudd over lengre tid...

sender deg mange varme tanker*

Klem

Kjære Spira!!!

Så utrolig trist å lese. Jeg føler så med dere, og vet hva du går igjennom nå (Mistet selv 3 spirer før den satt)

IKKE gi opp, kjære deg. Det SKAL bli deres tur også!!!!!

Tenker på deg!

Mange trøsteklemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...