Kristin og lillemor Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Har dere vært på det? Vi skulle en kveld, 3 timer med film og div. info. Men nå er den avlyst pga for lite påmeldte. Neste kurs er en uke etter termin.. Jeg har 27 dager igjen.. aldri pratet med jordmor om fødsel, det er alltid så liten tid..Og nå nærmer det seg..Heldigvis har jeg dere her inne som deler deres opplevelser og erfaringer, ellers hadde jeg vært helt lost...
bollenr3 Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 vi begynte på svangerskapskurs, men droppa ut etter to ganger.... følte ikke jeg fikk noe særlig ut av det.... det ligger mange fine artikler på nettet om fødsel og svangerskap, har fått like mye ut av det som kurset... spør jordmor til neste kontroll om hun kan fortelle litt om fødel og det du lurer på... skriv opp det du lurer på, så tar hun seg nok tid til å svare deg;)
hårsår Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Det var synd du gikk glipp av det! Jeg og mannen var der, og vi ville ikke vært foruten! Han var VELDIG skeptisk i begynnelsen, og synes det faktisk var litt flaut, men ble fort positiv! Vi bor på en liten plass, og han lurte litt på hvem som kom til å være der. Svangerskapskursene for min del var ikke så mye for å lære, for jeg har lest om alt før, men pappaen som ikke hadde lest fikk lære masse. Mannen ble også mer forberedt på hva som skjer med moren under svangerskapet og livet etterpå for begge. Dette førte oss nærmere, og forståelsen for hva som skjer er blitt mye større! Blir nesten litt irritert over at du ikke får oppleve dette, for det var virkelig å anbefale...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå