schnuppa84 Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 HEI! IDAG STARTER PERMISJONEN OG NO SKAL Æ BARE SLAPPE AV Å NYTE DEN SISTE TIDEN MOT TERMINEN 7 OKT..E SÅ KJEMPESPENT TIL DEN LILLE KOMMER=) BARE LURTE PÅ OM DET E NOEN ANDRE HER I OMRÅDET?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Er fra Stavanger då, men glede meg masse t oktober nå!!!=) Du sko kommt på treffet igår!!! Det va kjempe koseligt!!!
schnuppa84 Skrevet 15. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2006 Fikk tilbake internett idag etter flytting,så visste ikke at det va treff igår.Hørtes jo koseli ut! va det mange der? kommer egentli fra tromsø,men bor her i sandnes.Gøy å snakke med andre i samme situasjon=)
Gjest Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Jadda, jeg er fra Sandnes. Men selvfølgelig så bor jeg en annen plass nå da. Lengter til Sandnes, kjære Sandnes. ))
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Me hadde det kjempe kjekt på treffet! me va 8 stk tesamen!! neste treff bler nok når ungane har kommt! då må du ver me!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå