Gå til innhold

tannlegebesøk og heftig medisin..


Diva Muffin

Anbefalte innlegg

jeg var hos tannlegen og trakk ei visdomstann da jeg ikke visste jeg var gravid en gang. der fikk jeg da mye bedøvelse, tok røntgen to ganger, og fikk resept på noen heftige smertestillende som jeg skulle ta ved sterke smerter. jeg tok da to av disse, og de var så sterke at alt var gøy! kan dette ha påført babyen skader? jeg tror jeg må ha vært 1 uke på vei da det skjedde. jeg har fortsatt et hull i ei tann som skal fikses i løpet av høsten. kan jeg behandles som normalt hos tannlegen da det bare er snakk om et vanlig hull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg spurte om dette i går og fikk som svar at røntgen var ikke å abefale, av en person, mens en annen sa at så lenge du hadde blybelte på så gikk det greit.

har hørt at man både kan bruke bedøvelse samt at man skal holde seg borte fra det til og med uke 12

 

Jeg trekker den konklusjonen at det bare er synsing alt i sammen og at dersom det hadde vært farlig så hadde vi vist skikkelig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk! :) det er tydeligvis delte meninger om det, får rett og slett bare spørre tannlegen om han vil ha meg tilbake senere, eller om jeg skal gjennomgå det. jeg hadde ikke blybelte på, mange år siden jeg hadde det sist, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...