Gå til innhold

Hei alle som er med på Asker treff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Det varierer litt hvor mange vi er, men stort sett et sted mellom 3 og 8. I det siste har vi så å si vært delt inn i 2 grupper: Noen med termin rett rundt hjørnet og resten med termin rundt nyttår. Men, folk kommer og går, og vi vil jo gjerne ha med nye, da!! Om man er prøver, i 1., 2. eller 3. trimester eller om man har barn i vogn spiller ingen rolle! Jeg selv er 23+4 i dag.

Det er kjempekoselig på treff! Bare følg med på treffsidene når og hvor vi møtes. Det er også bare å sette opp treff selv hvis man ønsker det. :o)

Håper vi sees på BIM-treff snart, da!

Hei...

Er du 75 modell du også?? Det er jeg og,,, Er dette ditt første barn?

For oss er det første og vi er 11+1 i dag.

Gleder meg til neste treff jeg,,,skal nok prioritere det ja.

Hei igjen!

Nicket mitt er Gullemor75 fordi mannen min kaller meg Gullemor (pga hårfargen min og at jeg "er god som gull", som han sier... ;o) Sukk!) og 75 fordi jeg er født i 1975. :o) Hehe!

Dette er førstemann for oss begge og vi gleder oss heeelt vilt! :o) Jeg syns nesten jeg snakker mer til magen enn til mannen min for tiden, jeg... Er jo helt dønn forelska, jo! ;o)

Jeg er litt av en snik på disse BiM-treffene... ;o) Jeg bor nemlig i Røyken, som jo er midt i mellom Asker og Drammen, så jeg har selv vedtatt at jeg "tilhører" begge steder... Så jeg er en travelt opptatt BiM-treffer! :o)

Håper du kommer på Askertreff! Alltid morsomt å bli kjent med nye mennesker!

Vi snakkes!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...