Gå til innhold

Hurra - har begynt med julegavene !

Anbefalte innlegg

Føler meg superflink :-)

Har handlet 5 gaver i dag, 5 stk. jeg kan stryke fra lista og bare 10 stk igjen å handl til.

Fikk plutselig ånden over meg i en butikk og da var det gjort gitt.

Fikk tilogmed halv pris på ett par av tingene, så det gikk unna for litt over tusenlappen.

(men det er nok de dyreste gavene igjen dessverre....mannen min, min beste venninne og barna mine)

Synes det er så vrient med par-gaver jeg (har ett par søsken som er gift men ikke har barn enda, de får gaver - ellers gir vi bare til barna når de har unger)

Blir liksom samme hvert år...enten kjøkkenting (kokebok+god olje) eller andre kosepakker (kinobilletter+sjokolade)...

Hva gir dere til andre par som ikke har barn ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6328946-hurra-har-begynt-med-julegavene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I gang jeg også, deilig! Får ikke pakket inn noen enda da, butikkene har jo ikke julepapir, og det er ikke akkurat store greine igjen her, fra i fjor. Men godt for alt en blir ferdig med.

Gaver til par uten barn, tja, de har som regel noen ønsker å komme med. Ellers går det i store, gode håndkler, ting fra glassmagasinet (glass, deler til servise, ting fra Rosendahl, Kosta Boda), hudpleieprodukter til han og henne, minnekort til digitale kameraer (ingen stor gave, men koster litt) tja, spørs jo litt på typen mennesker da :)

Har kommet halvveis med mine så har bærre 15 igjen... men de fleste veit æ ka æ ska kjøp så det går greit...

Tel de som e vanskeli... kan du ikke bærre finn ett eller anna fint og sammel på tel dem... vi gjer f.eks. vennan vårres juleglass fra Holmegaard... e sånn samle greier... kommer nye kvært år... finn på ett eller anna som du veit de kommer tel å lik også har du orna dæ førr mange år fremover...

E fint det... så slepp de også å få 100 juleduka, nissa etc. eller andre ting de har fra før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...