Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 er d bare jeg som ikke har neon sok helst plager i sv.skaep ? (bank i bordet) enda iallefall.. er 20+2.. ikke vært kvalme en dag .. (litt i syden i sommer , men d var mest varmen) merker jo ikke at jeg er gravid nesten bortsett fra titt og ofte på toalettet da..kan bli sliten i ryggen iløpet av en dag på jobb men ingen ting annet
Kaja_2013? Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jeg har heller ikke hatt noen særlige plager så langt (18+2 i dag). Var litt kvalm da vi var i syden ( i min 8.uke), og en gang da jeg tok buss i Oslo - men ellers ikke noe kvalme her i gården. I tillegg var jeg litt svimmel/ør for to dager siden, men det kom nok av stress - ikke av graviditeten. Synes det er helt topp å være gravid jeg!
Har en herlig gutt:) Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 hei:) jeg har heller ikke hatt så store plager i svangerskapet, kan fort glemme at jeg er gravid en liten stund:P var litt kvalm helt i begynnelsen men det var bare hvis jeg var sulten eller sliten! elers hatt litt lavt blodtrykk! men utenom om det syns jeg at jeg har fått mere energi og alt er ganske positivt! håper det fortsetter sånd:D er også 18+2!
MONAK Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Hei! Var bare litt småkvalm om morgenen en stund. Men har aldri kastet opp. Var også litt trøtt en periode, men det gikk fort over, det også. Så er det slik å være gravid, så er det jo ingen sak! Håper det fortsetter slik. Er i uke 19 nå, og lurte en stund på om jeg hadde innbilt meg hele svangerskapet. Men nå har magen begynt å vokse, og jeg kjenner liv, så det er nok ingen tvil, nei!
Vintergull :) Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Lite problemer her også, var kvalm noen uker før uke 12, litt lettere trøtt å sliten, men ellers lite. Men så kom uke 24/25 (er 26+3) med en fantastisk bekkenløsning og ryggvondt... Gid hvor livet er herlig. Har allikevel bestemt meg for å jobbe ut september, men blir nok sykemeldt etter uke 28. (jobber i en travel daglivare, så der nytter det ikke å komme vraltende når det passer kroppen min best ) Men bare så det er sagt så priser jeg meg lykkelig hver eneste dag for at problemene mine ikke er større enn de er, for det er mange der ute som har det skikkelig vondt, mens jeg har vært heldig å sluppet unna med myyye!! klem.
Smaily på Sørlandet Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Hei på deg, jeg har heller ikke vært noe som helst kvalm, og takk for det!!! Vi er utroilg heldige i motsetning til veldig mange andre her. Men jeg har hatt mye annet "dritt" som har fulgt med.. Uansett, vi er kjempe heldige!!!..... Så du er ikke alene nei :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå