snartmammapåny Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 FIKK HØRE HJERTET:):) Ble sååååå glad!! Var godt å endelig få en liten bekreftelse på at det var noe der inne;) Først så lyttet hun å vi hørte en litt svak hjertelyd. jordmoren ble så fornøyd, å jeg bare smeltet. Men så forsvant den, så da hadde nok bebissen funne ut at den ville gjemme seg;) men så plutselig kom den tilbake kjempe høyt:) Jordmor var overrasket over hvor høyt hjertet slo og sa vi var heldige som fikk så tydelig hjertelyd så tidlig:) Må inrømme at jeg ble litt stolt da ja;) hihi Er 11+4 i dag:) Ellers så var jordmoren koslig, pratet masse om jobb og helse, og vi kom frem til at jeg var i flott form;) måtte bare bli litt flinkere å følge mine egne kostholdsråd;) hihi... ikke så veldig flink å spise regelmessig å sunt, men var ingen fare liksom;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UngVoksen-over termin Skrevet 15. september 2006 #2 Del Skrevet 15. september 2006 ååå så koselig!! En tåre trillet da jeg fikk høre hjertet forrige gang :-) Kos deg masse i helgen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt 07 + baby 09 Skrevet 15. september 2006 #3 Del Skrevet 15. september 2006 Så morrsomt da, jeg også er i 11+4 i dag. Bare gleder meg til jeg får høre hjertelyden, jeg å skal til jordmor neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå