Gå til innhold

Føler meg motløs:-( (litt langt)

Anbefalte innlegg

Nå for tiden føler jeg meg helt motløs. Har to barn , og de er begge i hver sin del av trassalderen. Min datter på 8 1/2 er tidlig utviklet, og det virker som at tenåringshormonene begynner å få utløp. Frekk, smeller dører, og føler at ingen bryr seg om henne.. Og det går spesielt ut over meg.. Er nok en vanskelig overgang for henne dette med barn-pubertet.. Hun har utviklet seg så utrolig mye i løpet av sommeren. På faren sin side er de tidlig utviklet, og jeg var også ganske tidlig, så det er nok det som begynner å skje.

I tillegg har jeg en sønn på 2 1/2 som bare er opptatt av mamma for tiden. Bare mamma hele tiden. Han skjøner vel at det er noe som skal skje snart, og vil utnytte denne tiden.

Så midt oppi alt dette jobber far i huset utrolig mye for tiden, og kommer ofte hjem sent. Kjenner det tærer på kreftene.

Har dagene for meg selv, og slapper av da, men vet at i løpet av kvelden blir jeg fullstendig utslitt.. Heldigvis skal far begynne å trappe ned på jobbinga framover-det blir godt!!

Måtte bare få ut litt frustrasjon. Er så tungt å føle seg så hjelpesløs og motløs. Barna er jo de viktigste jeg har, men noen ganger ønsker jeg å ta en 2-ukers ferie alene- for å lade opp litt..

Men jeg vet jo at dette går over, bare så tungt når det står på som verst..

Da har jeg fått letta meg litt, det hjalp faktisk litt på:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6328642-f%C3%B8ler-meg-motl%C3%B8s-litt-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du føler du får litt terapi bare ved å skrive her! : )

Skjønner godt at det er slitsomt for deg å ha to barn fra før som krever sitt og en litt fraværende mann for tiden! Jeg synes jeg har hatt nok med meg selv det siste halve året, og jeg har "bare" samboer og katt å ta hensyn til : )

Du får bare nyte tiden din på dagene, og prøve å samle overskudd til de behov som møter deg på ettermiddagen og kvelden. Det blir nok bedre når mannen din jobber litt mindre og kan gjøre litt mer hjemme!

Lykke til!

klem

Uff, høres tøft ut! Spesielt når far jobber mye også!! Man er jo ekstra sårbar og sliten når man er gravid også.

Kan ikke sette meg inn i hvordan du har det siden jeg ikke har noen barn selv enda, men sender deg i alle fall en stooor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...