Anonym bruker Skrevet 15. september 2006 #1 Del Skrevet 15. september 2006 Laila eller Aila? Hva synes dere i det hele tatt om navnet Laila? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyLay Skrevet 15. september 2006 #2 Del Skrevet 15. september 2006 Mange jeg kjenner synes det er litt harry, som i Coboy Laila. Jeg har ei svigermor som heter det og har ikke samme forholdet til det navnet - synes det er fint jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 15. september 2006 #3 Del Skrevet 15. september 2006 Aila : ) Laila liker jeg ikke, minner meg om ei traust husmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. september 2006 #4 Del Skrevet 15. september 2006 Da er jeg ei 19 år gammel traust husmor da ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. september 2006 #5 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg assosierer Laila med en gammel dame, men det kan jo forandre seg om jeg møter en liten baby-Laila:-) Synes nok Laila er bedre enn Aila. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #6 Del Skrevet 16. september 2006 Synes Aila er kjempefint! Liker ikke Laila så godt.. Men kjenner noen ungdommer som heter det, så der er nok ikke pga at det er et såkalt "gammeldags" navn jeg ikke liker det. Laila er bare ikke min type navn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. september 2006 #7 Del Skrevet 16. september 2006 Synes Laila er kjempefint, uansett gammel eller ung. Mora mi heter det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 17. september 2006 #8 Del Skrevet 17. september 2006 Aila er knallfint! Laila liker jeg ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå